Zapytania - zapytanie o cenę i dostępność produktu.

Nie wszystkie produkty muszą mieć prezentowaną cenę lub dostępność. Cześć oferty może wymagać indywidualnej wyceny lub jest sprowadzana na indywidualne zamówienie. Dzięki opcji Zapytania możemy w prosty sposób zamiast ceny lub dostępności wyświetlić formularz i zarządzać zapytaniami od klientów.

W panelu administracyjnym przejdź do AplikacjeZapytania Ikona modułu Zapytania


Włączenie zapytań

Konfiguracja zapytań
  1. Zaznacz Włączenie modułu dla Zapytania o cenę produktu,
  2. Zaznacz Włączenie modułu dla Zapytania o dostępność produktu,
  3. Naciśnij przycisk Zapisz.
    W panelu administracyjnym wybierz OfertaProdukty
  4. Edytuj produkt, Edycja produktu w sklepie internetowym
  5. Wybierz Ukryj cenę,
  6. Wybierz Dostępność lub ustaw stan magazynowy dla automatycznego wyboru dostępności,
  7. Naciśnij przycisk Zapisz.

Jeśli chcesz ukryć cenę dla wszystkich produktów to w panelu administracyjnym wybierz KonfiguracjaKonfiguracja produktów.
Wyłącz Pokaż cenę produktu.

Możesz skorzystać z funkcji import / eksport w celu masowego ukrycia cen i wybrania określonej dostępności w wybranych produktach.

Wysłanie zapytania o produkt

Zapytania na karcie produktu w sklepie
  1. Naciśnij przycisk Zapytaj o cenę / Zapytaj o dostępność, Zapytaj o dostępność z karty produktu
  2. Wpisz Treść,
  3. Wpisz Nadawcę (adres e-mail, na który ma zostać przesłana odpowiedź),
  4. Naciśnij przycisk Wyślij.

Na główne konto pocztowe sklepu zostanie wysłana wiadomość:

Wiadmość e-mail z zapytaniem od klienta

Odpowiedź na zapytanie

W panelu administracyjnym przejdź do AplikacjeZapytania Ikona modułu Zapytania

Wybierz Lista

Lista zapytań klientów
  1. Edytuj zapytanie, Edycja zapytania
  2. Wpisz treść Odpowiedzi,
  3. Naciśnij przycisk Zapisz i wyślij.

Klient otrzyma odpowiedź:

Wiadmość e-mail z odpowiedzią na zapytanie klienta

Zobacz dokumentację zmiany nagłówka i stopki w wiadomościach e-mail.

Dodanie statusu zapytania

Wybierz Statusy

Lista statusów zapytań
  1. Naciśnij przycisk Dodaj, Dodawanie nowego statusu zapytania
  2. Zaznacz Domyślny,

    Domyślny status jest ustawiany dla każdego nowo złożonego zapytania. Domyślnym statusem może być jedynie status rodzaju Nowe.

  3. Wpisz Nazwę,
  4. Wybierz Typ,
  5. Naciśnij przycisk Zapisz.

Zmień Język edycji w celu edycji rekordu dla innych wersji językowych.

Spis treści

Powiązane dokumentacje

SOTE YouTube

Bądź na bieżąco z nowościami programu SOTESHOP. Subskrybuj kanał SOTE na YouTube.