Blog zwiększa sprzedaż

16/03/2016

Przygotowaliśmy aktualizację funkcjonalności “Blog”, która umożliwia Państwu prezentację nowości w ofercie sklepu, aktualności i trendów w branży oraz informowanie o innych ciekawostkach (nowe kanały płatności, dostawy, prezentacja i adres sklepu stacjonarnego).

Blog w sklepie internetowym

Sumienne prowadzenie bloga w sklepie może się znacząco przełożyć na reklamę sklepu, a co za tym idzie na zwiększenie sprzedaży.

Pisząc o nowościach w ofercie, reklamują Państwo najnowszy asortyment. Warto się "chwalić", gdyż dzięki temu przyciągają Państwo klientów do pozostania na dłużej w sklepie, zachęcają do zapoznania się z nowymi, często nieznanymi produktami, co w konsekwencji może doprowadzić do wcześniej nieplanowanego zakupu.

Prezentując aktualności i trendy z branży zwiększają Państwo swoją wiarygodność jako fachowcy w danej dziedzinie. Klient śledząc wpisy dowie się, że nie ma do czynienia ze zwykłym sprzedawcą, ale osobą, która w sposób rzetelny będzie potrafiła doradzić w zakupie, wybrać najlepszy produkt i opowiedzieć o nim w szczegółach. Zakup poprzedzony dokładnym "wywiadem" zazwyczaj kończy się zadowoleniem klienta i przekonaniem, że dokonał właściwego wyboru. Dzięki takiemu "dialogowi" mają Państwo szansę na zbudowanie mocnej relacji ze swoimi klientami (zachęci ich to do powrotu do sklepu).

Często prowadzony sklep jest odzwierciedleniem Państwa pasji i o tej pasji też warto pisać, gdyż może to pomóc w stworzeniu wokół sklepu społeczności. Dla przykładu, jeśli lubią Państwo aktywnie spędzać czas i prowadzą sklep z asortymentem rowerowym, wypoczynkowym, turystyczny itp. to nie bójcie się pisać o ciekawych trasach, szalkach wyciekowych.

Każdy wpis bloga (a szczególnie ten z ciekawą i unikatową treścią) wpływa pozytywnie na pozycjonowanie całego sklepu. Wpisy bloga można wykorzystać choćby do tworzenia reklam AdWords.

Zachęcamy do aktualizacji sklepów SOTESHOP i korzystania z rozszerzonej funkcjonalności blog.