Zapytania

W panelu administracyjnym wybierz Konfiguracja => Konfiguracja modułów

Wybierz moduł Zapytania


Włączenie zapytań

  1. Zaznacz Włączenie modułu dla Zapytania o cenę produktu,
  2. Zaznacz Włączenie modułu dla Zapytania o dostępność produktu,
  3. Naciśnij przycisk Zapisz.
  4. W panelu administracyjnym wybierz Oferta => Produkty
  5. Edytuj produkt,
  6. Wybierz Ukryj cenę,
  7. Wybierz Dostępność lub ustaw stan magazynowy dla automatycznego wyboru dostępności,
  8. Naciśnij przycisk Zapisz.

Jeśli chcesz ukryć cenę dla wszystkich produktów to w panelu administracyjnym wybierz Konfiguracja => Konfiguracja produktów.
Wyłącz Pokaż cenę produktu.

Możesz skorzystać z funkcji import / eksport w celu masowego ukrycia cen i wybrania określonej dostępności w wybranych produktach.

Wysłanie zapytania o produkt

  1. Naciśnij przycisk Zapytaj o cenę / Zapytaj o dostępność,
  2. Wpisz Treść,
  3. Wpisz Nadawcę (adres e-mail, na który ma zostać przesłana odpowiedź),
  4. Wpisz Cyfry z obrazka,
  5. Zobacz dokumentację bezpieczeństwo.

  6. Naciśnij przycisk Wyślij.

Na główne konto pocztowe sklepu zostanie wysłana wiadomość:

Odpowiedź na zapytanie

W panelu administracyjnym wybierz Sprzedaż => Zapytania ofertowe


Wybierz Lista

  1. Edytuj zapytanie,
  2. Wpisz Treść odpowiedzi,
  3. Naciśnij przycisk Zapisz i wyślij.

Klient otrzyma odpowiedź:

Zobacz dokumentację zmiany nagłówka i stopki w wiadomościach e-mail.

Dodanie statusu zapytania

Wybierz Statusy


  1. Naciśnij przycisk Dodaj,
  2. Wpisz Nazwę,
  3. Wybierz Rodzaj,
  4. Zaznacz Domyślny,
  5. Domyślny status jest ustawiany dla każdego nowo złożonego zapytania. Domyślnym statusem może być jedynie status rodzaju Nowe.

  6. Naciśnij przycisk Zapisz.

Zmień Język edycji w celu edycji rekordu dla innych wersji językowych.