Sklep internetowy SOTESHOP 7 - Załóż sklep SOTE.

Meta tagi: Podgląd strony w Google

Adres url
Tytuł strony
0/512 pikseli
Opis strony
0/156 znaków

Meta tagi: Tytuł i opis strony

Tytuł i opis strony często decydują o tym, ile osób kliknie w Twój link w wynikach wyszukiwania. Przygotuj indywidualne tytuły i opisy nie tylko dla strony głównej, ale także dla produktów i kategorii. Warto też sprawdzić dobrze pozycjonowane strony konkurencji.

Jak stworzyć dobry tytuł strony?

  1. Każda strona powinna mieć unikalny tytuł.
  2. Zacznij od najważniejszej informacji.
  3. W prostych słowach przekaż to, co znajduje się na stronie, do której odsyła.
  4. Nie powielaj tych samych wyrażeń na różnych stronach.
  5. Warto zacząć od słowa kluczowego i ując je w zdaniu.
  6. Tytuł powinien być krótki, około 50 znaków (długość liczona jest w pikselach i maksymalna ilość znaków może nieznacznie się różnić, w zależności od wprowadzonego tekstu). Sprawdź, czy Google nie skraca wprowadzonego tytułu.

Dodatkowe informacje o tytule:

  1. Nie zawsze tytuł prezentowany w wynikach wyszukiwania Google zgadza się z tytułem wprowadzonym na stronie.
  2. Inny tytuł może być generowany automatycznie z treści strony, jeśli bardziej odpowiada zapytaniu użytkownika.
  3. Im lepiej tytuł będzie odpowiadał treści, tym częściej będzie on prezentowany tak, jak został wprowadzony na stronie.

Jak stworzyć dobry opis strony?

  1. Opisz, co znajduje się na stronie. Jakie najważniejsze informacje zawiera.
  2. Nie powielaj tych samych treści. Dotyczy także fragmentów, które zbyt często powielane mogą mieć negatywny wpływ na pozycjonowanie.
  3. Dodaj kilka krótkich zdań opisowych.
  4. Możesz też przedstawić informacje w postaci listy.
  5. Nie używaj różnych form tego samego wyrażenia. Użyj jednej poprawnej formy.

Dodatkowe informacje o opisie:

  1. Pamiętaj, że dobry opis to ten, który jest czytelny dla innych osób i odpowiada treści znajdującej się na stronie.
  2. Google liczy wartość stron, analizując zachowanie klientów i czas, jaki spędzają na stronie. Wyższa wartość stron wpływa na wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
  3. Jeśli nie masz czasu, by przygotować indywidualne opisy do wszystkich stron, zacznij od najważniejszych np.: strony głównej, kategorii, najczęściej wyszukiwanych produktów.