ADS Tracker to narzędzie zaprojektowane i opracowane przez zespół SOTE. Jest przeznaczone dla wszystkich sklepów internetowych, które korzystają z reklam zewnętrznych, nie tylko na Google i Facebooku.
Aplikacja ADS Tracker w WebStore: LINK
Dodatkowe informacje na blogu:
Nazwa kampanii jest dowolna. Można wprowadzić taką samą nazwę jak w Google
Kolor pomaga rozróżnić kampanie na wykresach raportów kampanii
Jeżeli chcesz wstawić cały link do innej strony kliknij Skopiuj link.
Wejścia na stronę sklepu poprzez ten link będą rejestrowane przez ADS Tracker.
Kolor pomaga rozróżnić poszczególne platformy na wykresach raportów platform
Przejdź do zakładki Konfiguracja
Tryb rozszerzony pozwala na lepsze rozpoznawanie użytkownika. Wiąże się to z większym wykorzystaniem zasobów bazy danych.
Określa po jakim maksymalnym czasie od wejścia rozpoznajemy konwersję sprzedaży.
Określenie czy jako źródło pozyskania konwersji sprzedaży przyjmujemy pierwsze wejście użytkownika z reklamy, czy ostatnie.
Adresy IP, które będą pomijane w raportach. Np. adresy z których łączy się sprzedawca.
Twoje aktualne, zewnętrzne IP jest wyświetlone poniżej
Systemowy numer identyfikacyjny przydzielany do sklepu.