Harmonogram zadań. Automatyczna synchronizacja z Allegro.

02/07/2020

Dodaliśmy nowy system pozwalający na automatyzowanie zadań w sklepie. Na początek do automatycznych zadań została dodana synchronizacja z Allegro.

Synchronizacja Allegro

Jeśli sprzedajesz na Allegro, to warto skorzystać z automatyzacji funkcji:

  • Import zamówień z Allegro
  • Synchronizacja ofert Allegro

Harmonogramem zadań można zarządzać z panelu sklepu, wchodząc z menu w Konfiguracja -> Harmonogram zadań

Można ustawić wykonywanie zadania np. co 10 minut lub raz na tydzień. Przy zadaniu pokazane są informacje o ostatnio wykonanym i najbliższym zaplanowanym. Dodatkowo dostępna jest historia wykonanych zadań.

Jak aktywować harmonogram zadań?

Po aktualizacji sklepu:

  1. Wchodzimy do Harmonogramu zadań -> Konfiguracja
  2. Kopiujemy komendę opisaną jako: Konfiguracja dla zadania cron
  3. Ustawiamy na serwerze wykonywanie cyklicznych zadań (cron)
    • W konfiguracji usługi hostingowej
    • lub przesyłamy skopiowaną komendę do administratora serwera.
  4. W konfiguracji Harmonogramu zadań pokazany jest status, który informuje nas, czy opcja została poprawnie ustawiona. Jeśli tak, to pojawi się czas ostatniego wykonania.

Pomoc

Jeśli potrzebujesz pomocy w aktywacji Harmonogramu zadań na swoim serwerze, skontaktuj się z nami, wysyłając zgłoszenie przez system serwisowy www.serwis.sote.pl


Dowiedz się więcej o sklepach internetowych i dołącz do Klubu SOTE.