Harmonogram zadań - zautomatyzuj swój sklep.

Harmonogram zadań to moduł automatyzacji w sklepie internetowym SOTESHOP. Skonfiguruj harmonogram zadań swojego sklepu na serwerze. Sprawdź jakie funkcje mogą być wykonywane cyklicznie, oszczędzając przy tym czas na ich wykonanie.

W panelu administracyjnym wybierz AplikacjeHarmonogram zadań Ikona modułu Harmonogram zadań

Lista zadań harmonogramu

Konfiguracja Harmonogramu zadań w Panelu sklepu

Dostępne funkcje

  • Allegro - Import zamówień

    Zadanie jest widoczne po połączeniu sklepu z Allegro. Importuje zamówienia z Allegro

  • Allegro - Synchronizacja ofert

    Zadanie jest widoczne po połączeniu sklepu z Allegro. Synchronizuje ofertę już istniejącą a propos stanów magazynowych i ceny.

  • Allegro - Nadanie numeru paczki w ofercie

    Zadanie jest widoczne po połączeniu sklepu z Allegro.

  • Generowanie pliku dla Ceneo

    Generowanie pliku xml z ofertą sklepu

  • Generowanie pliku dla Google Shopping

    Generuje cyklicznie plik dla Google Merchant.

  • Generowanie pliku dla Nokaut

    Generowanie pliku xml z ofertą sklepu

  • Generowanie pliku dla Okazje

    Generowanie pliku xml z ofertą sklepu

  • Generowanie pliku dla Radar

    Generowanie pliku xml z ofertą sklepu

  • Generowanie pliku dla Sklepy24

    Generowanie pliku xml z ofertą sklepu

  • Czyszczenie logów harmonogramu zadań

    Wymagany przez moduł system do czyszczenia logów.

  • Wysyłanie wiadomość z prośbą o recenzję

    Wysyłka maila z prośbą o recenzję produktu (co 7,14,21 dni)

  • Usuwanie danych ADS Tracker

    Usuwa niepotrzebne dane zebrane w ADS Tracker

  • Import cykliczny - [nazwa hurtowni]

    Importuje produkty z danej hurtowni. Zobacz Dostępne integracje z hurtowniami w Webstore

Włączenie zadania

Poszczególne zadania można właczyć w ich edycji, można także zdefinować czas wykonywania zadania.

Edycja zadania Harmonogramu

Logi

Każde wykonane zadanie jest rejestrowane w logach, które można przejrzeć.

Gdzie znaleźć link do logów zadania w panelu Harmonogramu Lista logów zadania Harmonogramu

Konfiguracja w panelu sklepu

Przejdź do Konfiguracja.

Konfiguracja Harmonogramu zadań

Status konfiguracji pokazuje czy cron jest skonfigurowany poprawnie na serwerze i czy się wykonuje. Pole Konfiguracja dla zadania cron pokazuje jakie polecenie ma być wykonywane przez cron.

Konfiguracja na hostingu SOTE

  1. Zaloguj się do panelu DirectAdmin,

    Adres panelu DirectAdmin to adres-sklepu.pl:2222 lub adres-sklepu.pl:2223
    Gdzie adres-sklepu.pl to domena twojego sklepu Soteshop na hostingu SOTE

  2. Przejdź do Funkcje zaawansowaneZadania cron, Gdzie znaleźć cron w DirectAdmin na hostingu Sote
  3. Kliknij przycisk Utwórz zadanie cron, Konfiguracja cron na hostingu Sote
  4. W pole Minuta wpisz */10,
  5. Skopiuj polecenie z konfiguracji Harmonogramu zadań i wklej do pola Komenda,

    Jeśli korzystają Państwo z usługi "Hosting SOTE" to php w wersji 7.1 wykonuje się po wywołaniu:
    /usr/local/php71/bin/php71. Oznacza to, że należy zamienić fragment php na /usr/local/php71/bin/php71
    czyli komenda to np.:
    /usr/local/php71/bin/php71 /home/uzytkownik/soteshop/core/symfony.php task-scheluder

    Można uruchomić Harmonogram zadań na PHP w wersji wyższej, np.:
    /usr/local/php74/bin/php74 /home/uzytkownik/soteshop/core/symfony.php task-scheluder

  6. Kliknij przycisk Utwórz.

SOTESHOP 7

Dokumentacja dla wersji 7

Spis treści

SOTE YouTube

Bądź na bieżąco z nowościami programu SOTESHOP. Subskrybuj kanał SOTE na YouTube.

Polecane artykuły na blogu

Harmonogram zadań. Nowe funkcje.

03/09/2020
Dodaliśmy nowe automatyzacje w harmonogramie zadań: Google Shopping, recenzje produktów do zamówienia oraz porównywarki: Ceneo, Nokaut, Radar, Okazje, Sklepy24.

Harmonogram zadań. Automatyczna synchronizacja z Allegro.

02/07/2020
Dodaliśmy nowy system pozwalający na automatyzowanie zadań w sklepie. Na początek do automatycznych zadań została dodana synchronizacja z Allegro.