Zarządzaj recenzjami produktów i opiniami klientów. Klienci mogą dodać recenzję i ocenę na karcie produktu. Recenzja od razu pojawia się klientowi na stronie, ale inni klienci nie będą jej widzieć do czasu potwierdzenia przez sprzedawcę. O nowej recenzji dowiesz się z powiadomień w panelu sklepu. Możesz też wysyłać automatyczne prośby o dodanie recenzji do zamówionych produktów.
W panelu administracyjnym wybierz Aplikacje → Recenzje
Zatwierdź publikację
Zobacz dokumentację gadżetów.
W panelu administracyjnym wybierz Oferta → Produkty
Upewnij się, że recenzje są włączone w sklepie.
W panelu administracyjnym wybierz Aplikacje → Recenzje → Konfiguracja
Wiadomości będą automatycznie wysyłane po zmianie statusu zamówienia.
Wiadomości będą automatycznie wysyłane korzystając z harmonogramu zadań. Zobacz więcej w Harmonogram zadań.
Wiadomość zostanie wysłana po X dniach od zmiany statusu zamówienia.
W przypadku większej ilości produktów w zamówieniu, automatyczna prośba o recenzję będzie wysyłana do jednego produktu.
Zmień Język edycji w celu edycji rekordu dla innych wersji językowych.
W panelu administracyjnym wybierz Sprzedaż → Zamówienia
Wyślij prośbę o recenzję zakupionego produktu.
Klient odbierze wiadomość:
Recenzja wystawiona poprzez link z tego maila zostanie automatycznie oznaczona jako recenzja potwierdzona zamówieniem.
Wiadomości mogą wysyłane automatycznie. Sprawdź konfigurację recenzji.
Recenzje wystawione przez klientów poprzez link z wiadomości z prośbą o recenzję, zostają automatycznie oznaczone jako Recenzja potwierdzona zamówieniem. Informacja ta jest widoczna na karcie produktu.
Recenzję można także oznaczyć jako potwierdzoną zakupem ręcznie w panelu administracyjnym.
W panelu administracyjnym wybierz Aplikacje → Produkty → Prezentacja