W SOTESHOP możesz zarządzać klientami, którzy złożyli zamówienie lub zarejestrowali się w sklepie. Możesz sprawdzić, czy klient potwierdził email, oznaczyć go jako zweryfikowanego lub nadać indywidualny rabat. Dostępna jest także opcja oznaczenia klienta jako hurtowego, dzięki czemu możesz nadać mu specjalne ceny w produktach.
W panelu administracyjnym przejdź do Aplikacje → Klienci
Wybierz Klienci sklepu.
Zaznaczenie w edycji klienta pola zweryfikowany spowoduje wysłanie do klienta e-mail z treścią, którą można zdefiniować w Panel → Aplikacje → Obsługa poczty → Teksty w mailach → Klient - weryfikacja danych.
Wybierz Dane bilingowe
Kliknij Dodaj nowe dane bilingowe
Wybierz Pokaż listę
Nowe dane staną się domyślnymi dla klienta.
Wybierz Dane dostawy
Kliknij Dodaj nowe dane dostawy
Wybierz Pokaż listę
Nowe dane staną się domyślnymi dla klienta.
Wybierz Edycja podstawowa
Rabat indywidualny dla klienta, posiada wyższy priorytet niż przynależność klienta do grupy rabatowej.
Jeśli klient należy do grupy rabatowej 40%, ale jego rabat ogólny ustawiony jest na 15%, to klient posiada 15% rabatu na produkty.
Klient w swoim panelu znajdzie informację
Zobacz dokumentację rabatów.
Wybierz Grupy rabatowe
Klient w swoim panelu znajdzie informację
Zobacz dokumentację rabatów.
Wybierz Edycja podstawowa
Zobacz jak dodać ceny hurtowe produktu.
W panelu administracyjnym przejdź do Aplikacje → Klienci
Wybierz Konfiguracja
Numer telefonu będzie musiał zostać podany przez klienta podczas składania zamówienia i rejestracji nowego konta.