W panelu administracyjnym wybierz Społeczność => Klienci
Zaznaczenie w edycji klienta pola zweryfikowany spowoduje wysłanie do klienta e-mail z treścią, którą można zdefiniować w Panel -> Konfiguracja -> Obsługa poczty -> Teksty w mailach -> Klient - weryfikacja danych.
Wybierz Dane bilingowe
Wybierz Lista danych billingowych
Nowe dane staną się domyślnymi dla klienta.
Wybierz Dane bilingowe
Wybierz Lista danych dostawy
Nowe dane staną się domyślnymi dla klienta.
Wybierz Grupy rabatowe
Rabat indywidualny dla klienta, posiada wyższy priorytet niż przynależność klienta do grupy rabatowej.
Jeśli klient należy do grupy rabatowej 40%, ale jego rabat ogólny ustawiony jest na 15%, to klient posiada 15% rabatu na produkty.
Klient w swoim panelu znajdzie informację
Zobacz dokumentację rabatów.
Wybierz Grupy rabatowe
Klient w swoim panelu znajdzie informację
Zobacz dokumentację rabatów.
Wybierz Klient hurtowy
Zobacz jak dodać ceny hurtowe produktu.
W panelu administracyjnym wybierz Konfiguracja => Konfiguracja modułów
Wybierz moduł Klienci
Numer telefonu będzie musiał zostać podany przez klienta podczas składania zamówienia i rejestracji nowego konta.