W panelu administracyjnym wybierz Konfiguracja => Konfiguracja modułów
Wybierz moduł Rabaty
Po wybraniu tej opcji i wpisaniu kodu, uwzględniany będzie zawsze najwyższy rabat w koszyku.
Przykład:
W koszyku są dwa produkty w promocji 50% i jeden produkt z promocją 5%. Klient wpisuje kod rabatowy na 7% => 2 produkty w promocji 50% pozostaną bez zmian, a 3 produkt otrzyma rabat 7%.
Zobacz dokumentację rabatów.
W panelu administracyjnym wybierz Sprzedaż => Rabaty
Wybierz Kody rabatowe
Kolumna Wygenerowany dla zawiera informację o przyznanym kodzie rabatowym dla klienta za złożone zamówienie.
Jest generowany automatycznie.
Wartość 0 oznacza brak limitu.
Puste pole oznacza brak progu.
Puste pole oznacza brak progu.
W panelu administracyjnym wybierz Sprzedaż => Zamówienia => Statusy
Do powiadomienia e-mail zostanie dołączony jednorazowy kod rabatowy. Kod rabatowy może być generowany wyłącznie dla statusów rodzaju zrealizowane.
Określa ilość dni, po upływie których, wygenerowany kod rabatowy staje się nieważny.
Informacja o przyznanym kodzie rabatowym za zamówienie znajduje się na liście kodów rabatowych w kolumnie Wygenerowany dla.
Zobacz dokumentację zamówień.