W panelu administracyjnym wybierz Konfiguracja => Konfiguracja modułów
        Wybierz moduł Rabaty 
        
        
Po wybraniu tej opcji i wpisaniu kodu, uwzględniany będzie zawsze najwyższy rabat w koszyku.
Przykład:
W koszyku są dwa produkty w promocji 50% i jeden produkt z promocją 5%. Klient wpisuje kod rabatowy na 7% => 2 produkty w promocji 50% pozostaną bez zmian, a 3 produkt otrzyma rabat 7%.
Zobacz dokumentację rabatów.
W panelu administracyjnym wybierz Sprzedaż => Rabaty
        Wybierz Kody rabatowe
        Kolumna Wygenerowany dla zawiera informację o przyznanym kodzie rabatowym dla klienta za złożone zamówienie.
            Jest generowany automatycznie.
Wartość 0 oznacza brak limitu.
Puste pole oznacza brak progu.
Puste pole oznacza brak progu.
                
        W panelu administracyjnym wybierz Sprzedaż => Zamówienia => Statusy
        
            Do powiadomienia e-mail zostanie dołączony jednorazowy kod rabatowy. Kod rabatowy może być generowany wyłącznie dla statusów rodzaju zrealizowane.
Określa ilość dni, po upływie których, wygenerowany kod rabatowy staje się nieważny.
        Informacja o przyznanym kodzie rabatowym za zamówienie znajduje się na liście kodów rabatowych w kolumnie Wygenerowany dla.
Zobacz dokumentację zamówień.