W panelu administracyjnym wybierz Oferta => Zamówienia
Wybierz Lista
Zobacz jak dodawać statusy zamówień.
Zobacz dokumentację dostaw.
W przypadku płatności online pole Rozliczona może być automatycznie zaznaczone po dokonaniu wpłaty za zamówienie.
Zobacz dokumentację płatności klienta
Klient otrzyma informację o zmianie statusu zamówienia.
Zobacz dokumentację obsługi poczty.
Jeśli potrzeba:
Naciśnij przycisk Realizacja, aby przejść do edycji podstawowej zamówienia
Zobacz dokumentację faktur.
Zobacz dokumentację modułu zgodności.
Zobacz dokumentację paczkoamtów/a>.
Wybierz Statusy
Domyślny status jest ustawiany dla każdego nowo złożonego zamówienia. Domyślnym statusem może być wyłącznie status rodzaju oczekuje.
Powiadomienie e-mail wysyłane jest w momencie wybrania statusu w zamówieniu. Zobacz dokumentację obsługi poczty.
Zobacz dokumentację kodów rabatowych.
Dodaj link do śledzenia przesyłki, który został dodany w edycji dostawiy. Więcej o edycji dostawy.
Zobacz dokumentację faktur.
Zobacz dokumentację allegro.
W panelu administracyjnym wybierz Konfiguracja => Konfiguracja modułów
Wybierz moduł Zamówienia
Dostępne parametry:
Wartość 0 oznacza brak progu.