Integracja sklepu internetowego z LiveChat

Aplikacja integruje sklep z LiveChat, dzięki czemu możesz pomóc klientom w zakupach.

Czym jest LiveChat?

Potężne narzędzie jakim jest LiveChat pomoże Tobie w rozmowach na żywo z osobami odwiedzającymi Twój sklep, co może przełożyć się na pozyskanie odwiedzających jako nowych klientów i wygenerowanie większych zysków. Integracja z programem LiveChat, jak i jego obsługa jest niezwykle łatwa i intuicyjna. Korzystanie z programu przypomina rozmowę przez znane komunikatory. To co wyróżna program to bardzo rozwinięty panel zarządzania z wieloma możliwościami do prowadzenia statystyk i zestawień.

Zapoznaj się z LiveChatem na stronie https://www.livechat.com/tour/

Zakładanie konta w LiveChat

  1. Załóż konto LiveChat i dodaj je do strony sklepu. Podaj adres e-mail. Naciśnij przycisk SIGN UP FREE.

    Zakładanie konta w LiveChat

  2. Podaj nazwę i hasło. Naciśnij przycisk NEXT STEP.

  3. Podaj adres sklepu i przeznaczenie czatu - Sprzedaż (Sales) i / lub Wsparcie (Supprt). Naciśnij przycisk NEXT STEP.

  4. Podaj informacje o firmie - Sektor (Industry), Ilość pracowników (Number of Employees), Kraj (Country), opcjonalnie numer telefonu komórkowego (Mobile phone number) oraz wybierz grupę odbiorców (Audience) - B2B, B2C, komunikacja wewnętrzna (Internal use). Naciśnij przycisk CREATE ACCOUNT.

  5. Wybierz instalację samodzielną (DO IT YOURSELF).

  6. Z wyświetlonego kodu skopiuj numer użytkownika (skopiowaną wartość wykorzystaj do konfiguracji LiveChat w panelu SOTESHOP).

  7. Naciśnij przycisk START USING LIVECHAT i korzystaj z dodatku.

Możesz już prowadzić czat z klientami.

Konfiguracja dodatku w sklepie SOTESHOP

  1. Wejdź na stronę aplikacji w panelu administracyjnym => konfiguracja => dodatkowe aplikacje => LiveChat

  2. Włącz dodatek i podaj numer użytkownika LiveChat. Zapisz zmiany.

Wygląd czatu w sklepie internetowym SOTESHOP

LiveChat w sklepie internetowym SOTESHOP