Integracja sklepu internetowego z LiveChat
Aplikacja integruje sklep z LiveChat, dzięki czemu możesz pomóc klientom w zakupach.
Czym jest LiveChat?
Potężne narzędzie jakim jest LiveChat pomoże Tobie w rozmowach na żywo z osobami odwiedzającymi Twój sklep, co może przełożyć się na pozyskanie odwiedzających jako nowych klientów i wygenerowanie większych zysków. Integracja z programem LiveChat, jak i jego obsługa jest niezwykle łatwa i intuicyjna. Korzystanie z programu przypomina rozmowę przez znane komunikatory. To co wyróżna program to bardzo rozwinięty panel zarządzania z wieloma możliwościami do prowadzenia statystyk i zestawień.
Zapoznaj się z LiveChatem na stronie https://www.livechat.com/tour/
Zakładanie konta w LiveChat
- Załóż konto LiveChat i dodaj je do strony sklepu. Podaj adres e-mail. Naciśnij przycisk SIGN UP FREE.

- Podaj nazwę i hasło. Naciśnij przycisk NEXT STEP.

- Podaj adres sklepu i przeznaczenie czatu - Sprzedaż (Sales) i / lub Wsparcie (Supprt). Naciśnij przycisk NEXT STEP.

- Podaj informacje o firmie - Sektor (Industry), Ilość pracowników (Number of Employees), Kraj (Country), opcjonalnie numer telefonu komórkowego (Mobile phone number) oraz wybierz grupę odbiorców (Audience) - B2B, B2C, komunikacja wewnętrzna (Internal use). Naciśnij przycisk CREATE ACCOUNT.

- Wybierz instalację samodzielną (DO IT YOURSELF).

- Z wyświetlonego kodu skopiuj numer użytkownika (skopiowaną wartość wykorzystaj do konfiguracji LiveChat w panelu SOTESHOP).

- Naciśnij przycisk START USING LIVECHAT i korzystaj z dodatku.

Możesz już prowadzić czat z klientami.

Konfiguracja dodatku w sklepie SOTESHOP
- Wejdź na stronę aplikacji w panelu administracyjnym => konfiguracja => dodatkowe aplikacje => LiveChat

- Włącz dodatek i podaj numer użytkownika LiveChat. Zapisz zmiany.

Wygląd czatu w sklepie internetowym SOTESHOP
