Nowy serwis dla klientów

03/04/2019

Bardzo nam miło poinformować, że wdrożyliśmy profesjonalny system do obsługi naszych klientów: JIRA Service Desk.

Zdecydowaliśmy się na wdrożenie tego nowoczesnego systemu obsługi pomocy technicznej, aby zapewnić jak najlepsze wsparcie dla naszych klientów.

Zalety nowego systemu to m.in.:

  • Prosty i nowoczesny system zgłoszeń,
  • Podział na działy tematyczne,
  • Powiązanie z dokumentacja i bazą wiedzy,
  • Obsługa załączników, zdjęć,
  • Śledzenie statusu realizacji,
  • Komentarze do zgłoszeń,
  • Możliwość ponownego otworzenia zgłoszenia,
  • Ocena realizacji zgłoszenia,
  • Wersja mobilna.

Żeby skorzystać z nowego serwisu, należy zalogować się na stronie www.sote.pl i do licencji zdefiniować osoby (e-mail), które mają mieć dostęp do serwisu. Do każdej licencji można przypisać dwóch użytkowników.

Instrukcje:

Zachęcamy do korzystania z nowego systemu serwisu => Serwis SOTESHOP 7


Założ swój sklep internetowy SOTESHOP na 14 dni za darmo.
Sprawdź nową wersję sklepu SOTESHOP 8.

Załóż swój sklep

Powiązane strony

Polecane artykuły na blogu

Nowa wersja SOTESHOP 8

06/10/2021
Po wielu miesiącach pracy naszego zespołu, ukazała się nowa wersja SOTESHOP 8. Największą zmianą jest nowy panel administracyjny, ale łącznie dokonaliśmy zmian w 146 modułach sklepu. To największa aktualizacja, jaką kiedykolwiek wydaliśmy i mamy nadzieję, że najlepsza.

Ile kosztuje sklep internetowy? Cena sklepu, modele rozliczeń, abonament, dodatki, aktualizacje.

05/01/2022
Cena sklepu internetowego zależy od wielu elementów. W tym artykule przedstawiamy różne modele rozliczeń, koszty dodatkowe i postaramy się odpowiedzieć ile naprawdę kosztuje sklep w ciągu roku.

Jak założyć sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż w sieci?

28/10/2021
Polski rynek e-commerce należy do jednego z najdynamiczniej rozwijających się w Europie. Warto zatem pomyśleć nad założeniem własnego sklepu internetowego. Wbrew pozorom nie jest to trudne. Zobacz, jak krok po kroku otworzyć swój biznes online.