Nowy serwis dla klientów

03/04/2019

Bardzo nam miło poinformować, że wdrożyliśmy profesjonalny system do obsługi naszych klientów: JIRA Service Desk.

Zdecydowaliśmy się na wdrożenie tego nowoczesnego systemu obsługi pomocy technicznej, aby zapewnić jak najlepsze wsparcie dla naszych klientów.

Zalety nowego systemu to m.in.:

  • Prosty i nowoczesny system zgłoszeń,
  • Podział na działy tematyczne,
  • Powiązanie z dokumentacja i bazą wiedzy,
  • Obsługa załączników, zdjęć,
  • Śledzenie statusu realizacji,
  • Komentarze do zgłoszeń,
  • Możliwość ponownego otworzenia zgłoszenia,
  • Ocena realizacji zgłoszenia,
  • Wersja mobilna.

Żeby skorzystać z nowego serwisu, należy zalogować się na stronie www.sote.pl i do licencji zdefiniować osoby (e-mail), które mają mieć dostęp do serwisu. Do każdej licencji można przypisać dwóch użytkowników.

Instrukcje:

Zachęcamy do korzystania z nowego systemu serwisu => Serwis SOTESHOP 7