Sprzedaż internetowa

Blog SOTE o sklepach internetowych

Informacje o prowadzeniu sklepu internetowego i sprzedaży w internecie. Jak założyć sklep, jak zwiększyć sprzedaż online, optymalizacja seo, pozycjonowanie sklepu i ciekawe artykuły z branży e-commerce.

Hurtownie: Eko-light, Boss of Toys, Leker. Dodaj nowe produkty do swojego sklepu.

Hurtownie: Eko-light, Boss of Toys, Leker. Dodaj nowe produkty do swojego sklepu.

20/05/2022
Nowe hurtownie w ofercie SOTE: Eko-light - oświetlenie i dekoracja domu, Boss of Toys - produkty lifestyle'owe przeznaczonych dla dorosłych, Leker - markowe zabawki. Dodaj nowe produkty z wybranej hurtowni i automatycznie aktualizuj ofertę sklepu.
Hurtownie: Neneko, Marini, Eurofirany. Zintegruj sklep z wybraną hurtownią.

Hurtownie: Neneko, Marini, Eurofirany. Zintegruj sklep z wybraną hurtownią.

18/05/2022
Nowe hurtownie w ofercie SOTE: Neneko - artykuły i zabawki dla dzieci, Marini - artykuły dla dzieci i niemowląt, Eurofirany - hurtownia zajmująca się dostawą firan, zasłon, rolet, pościeli i narzut. Zintegruj swój sklep z wybraną hurtownią i automatycznie aktualizuj ofertę sklepu.
Hurtownie: Vivab2b, Fx-music, Malowia. Gotowe integracje ze sklepem.

Hurtownie: Vivab2b, Fx-music, Malowia. Gotowe integracje ze sklepem.

17/05/2022
Nowe hurtownie w ofercie SOTE: Vivab2b - hurtownia zegarków, Fx-Music - hurtownia muzyczna, Malowia - naturalne kosmetyki i akcesoria. Zintegruj swój sklep z wybraną hurtownią i automatycznie aktualizuj ofertę sklepu.
Google Analytics 4 - od 1 lipca 2023 zastąpi całkowicie Google Analytics Universal. Aktywuj GA4 już teraz i zachowaj ciągłość danych.

Google Analytics 4 - od 1 lipca 2023 zastąpi całkowicie Google Analytics Universal. Aktywuj GA4 już teraz i zachowaj ciągłość danych.

28/04/2022
Zmień ustawienia Google Analytics już teraz i zachowaj dane wykorzystywane w raportach i reklamie. Do 1 lipca 2023 r. nadal możesz gromadzić i analizować nowe dane w usługach Universal Analytics. Po 1 lipca 2023 r. przez co najmniej 6 miesięcy zachowasz dostęp w usłudze Universal Analytics do przetworzonych wcześniej danych.
Nowoczesna grafika w sklepie internetowym Koris. Zobacz wdrożenie sklepu.

Nowoczesna grafika w sklepie internetowym Koris. Zobacz wdrożenie sklepu.

14/04/2022
Grafika sklepu internetowego ma duże znaczeie. Może przekonać klientów o tym, że produkt jest wart swojej ceny, a sklep godny zaufania. Dlatego projekt graficzny sklepu internetowego powinien współgrać z tym, co jest w tym sklepie sprzedawane.
Co to są meta tagi i jakie mają znaczenie? Jak dobrać tytuł i opis dla lepszego pozycjonowania sklepu?

Co to są meta tagi i jakie mają znaczenie? Jak dobrać tytuł i opis dla lepszego pozycjonowania sklepu?

13/04/2022
Tytuł i opis strony często decydują o tym, ile osób kliknie w Twój link w wynikach wyszukiwania. Przygotuj indywidualne tytuły i opisy nie tylko dla strony głównej, ale także dla produktów i kategorii. Wykorzystaj meta tagi jako element promocji swojego sklepu internetowego.
Dyrektywa Omnibus – rewolucja w prawie konsumenckim. Zmiany w sklepach internetowych.

Dyrektywa Omnibus – rewolucja w prawie konsumenckim. Zmiany w sklepach internetowych.

11/04/2022
Dyrektywa Omnibus, a dokładniej Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z 27 listopada 2019 r. zmieniającej dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 98/6/WE, 2005/29/WE oraz 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta, wprowadza istotne zmiany w zakresie prawa ochrony konsumentów.
Nowe ciekawe wdrożenia sklepów SOTE z branży dekoracyjnej: korkowo.eu i fguardi.com.pl

Nowe ciekawe wdrożenia sklepów SOTE z branży dekoracyjnej: korkowo.eu i fguardi.com.pl

08/03/2022
Piękna grafika w sklepie pomaga sprzedawać. Jest kluczowa podczas podejmowania decyzji zakupowych w internecie. Profesjonalny projekt graficzny świadczy o firmie prowadzącej sklep i daje przekonanie klientowi, że jego transakcja będzie obsłużona na zadowalającym go poziomie, a produkt spełni jego oczekiwania.
Furgonetka.pl - integracja ze sklepem SOTE. Wybierz firmę kurierską i nadaj paczkę - DHL, DPD, FedEx, InPost, Xpress Delivery, UPS i inne.

Furgonetka.pl - integracja ze sklepem SOTE. Wybierz firmę kurierską i nadaj paczkę - DHL, DPD, FedEx, InPost, Xpress Delivery, UPS i inne.

04/03/2022
Przy współpracy z serwisem furgonetka.pl powstała integracja sklepu internetowego SOTESHOP z usługami oferowanymi na platformie Furgonetka. Dzięki temu, sprzedawcy mogą nadawać w prosty sposób przesyłki, korzystając z dostawców, takich jak DHL, DPD, FedEx, InPost, Xpress Delivery, UPS i innych.
Google Shopping - jak zintegrować  się z Google Merchant Center? Korzyści i przydatne informacje.

Google Shopping - jak zintegrować się z Google Merchant Center? Korzyści i przydatne informacje.

26/02/2022
Sklep internetowy SOTESHOP posiada integrację z katalogiem Google Shopping, który jest częścią Google Merchant Center. Dzięki tej integracji w prosty sposób możesz wyeksportować produkty do katalogu Google. Dowiedz się, jak wykorzystać integrację z Google Shopping do promocji swojej oferty.
Jak wysłać newsletter w sklepie internetowym i mierzyć jego skuteczność? 7 odpowiedzi na często zadawane pytania i praktyczne porady.

Jak wysłać newsletter w sklepie internetowym i mierzyć jego skuteczność? 7 odpowiedzi na często zadawane pytania i praktyczne porady.

25/02/2022
Dobrze prowadzony newsletter jest jednym z najważniejszych kanałów sprzedaży w sklepie internetowym. Dowiedz się, jak wysłać profesjonalny newsletter i mierzyć jego skuteczność w sklepie internetowym.
SOTESHOP 8 - Najszybciej rozwijająca się platforma e-commerce w Polsce. Ponad 380 aktualizacji w rok.

SOTESHOP 8 - Najszybciej rozwijająca się platforma e-commerce w Polsce. Ponad 380 aktualizacji w rok.

24/02/2022
SOTESHOP 8 jest obecnie najszybciej rozwijaną platformą e-commerce w Polsce. Tylko od wydania wersji SOTESHOP 8 w październiku 2021 ukazały się aż 252 aktualizacje, a w całym zeszłym roku do SOTESHOP wydaliśmy łącznie 383 uaktualnienia.
Nowy program partnerski. Udostępnij link i zarabiaj z SOTE. Wysokie  rabaty.

Nowy program partnerski. Udostępnij link i zarabiaj z SOTE. Wysokie rabaty.

18/02/2022
Przygotowaliśmy dwa nowe programy partnerskie: Standard i Premium, dzięki którym nasi partnerzy, a nawet nasi klienci, mogą zarabiać na produktach SOTE. Wystarczy udostępnić link i zarabiać na dowolnej sprzedaży lub zaoferować swoim klientom sklep internetowy SOTESHOP z wysokim rabatem.
Walentynki - od historii do promocji w sklepach.

Walentynki - od historii do promocji w sklepach.

10/02/2022
Kino, spacer, drobny upominek, miłosny liścik – wielkimi krokami zbliża się czas Walentynek. Sceptycy powiedzą: „święto nie nasze, w dodatku skomercjalizowane”. Warto zatem przypomnieć, że jego rodowód sięga czasów antycznego Rzymu, a solidną cegiełkę do jego rozpowszechnienia dołożył Kościół.
Optymalizacja sklepu internetowego SOTESHOP. FastCache - 100x szybsza odsłona i mniejsze obciążenie serwera.

Optymalizacja sklepu internetowego SOTESHOP. FastCache - 100x szybsza odsłona i mniejsze obciążenie serwera.

08/02/2022
Zanim strona wyświetli się użytkownikowi w przeglądarce, musi być wygenerowana po stronie serwera. Im krócej strona się generuje, tym szybciej przekazana jest do wyświetlania w przeglądarce. FastCache to system bardzo szybkiego generowania stron, nawet 100x szybciej. Jest on standardem we wszystkich sklepach SOTESHOP.
Ceneo.pl - jak zintegrować sklep z porównywarką?

Ceneo.pl - jak zintegrować sklep z porównywarką?

07/02/2022
Sklep internetowy SOTESHOP posiada integrację z porównywarką cen Ceneo, dzięki której w prosty sposób możesz wyeksportować produkty do porównywarki. Dowiedz się, jak dodatkowo wykorzystać integrację z Ceneo do promocji sklepu
Favi.pl - katalog produków wyposażenia wnętrz. Integracja z SOTESHOP.

Favi.pl - katalog produków wyposażenia wnętrz. Integracja z SOTESHOP.

03/02/2022
Zaintegruj swój sklep z Favi.pl i dodaj produkty do katalogu wyposażenia wnętrz. Integracja z Favi dostępna jest zarówno dla sklepów w wersji 7 jak i 8. Dzięki dodatkowej aplikacji możesz dotrzeć do nowych klientów oraz śledzić ich wejścia z katalogu (w wersji SOTESHOP 8).
Co to jest Web API i jak je wykorzystać w sklepie internetowym?

Co to jest Web API i jak je wykorzystać w sklepie internetowym?

03/02/2022
Web API pozwala w prosty sposób rozszerzyć funkcjonalność zarówno sklepu internetowego, jak i innych aplikacji internetowych. Możemy wykorzystać je do przesyłania danych produktów, zamówień i łatwo integrować oprogramowanie różnych producentów.
Ile kosztuje sklep internetowy? Cena sklepu, modele rozliczeń, abonament, dodatki, aktualizacje.

Ile kosztuje sklep internetowy? Cena sklepu, modele rozliczeń, abonament, dodatki, aktualizacje.

05/01/2022
Cena sklepu internetowego zależy od wielu elementów. W tym artykule przedstawiamy różne modele rozliczeń, koszty dodatkowe i postaramy się odpowiedzieć ile naprawdę kosztuje sklep w ciągu roku.
Okazje w pudełkach, czyli poświąteczne wyprzedaże nie tylko w sklepach internetowych. Ciekawe informacje i historia.

Okazje w pudełkach, czyli poświąteczne wyprzedaże nie tylko w sklepach internetowych. Ciekawe informacje i historia.

05/01/2022
Dla handlowców to trudny czas. Po świątecznych wydatkach ludzie liczą każdy grosz. A jednak istnieje wypróbowany sposób na to, by przyciągnąć ich do sklepów. Wyprzedaże, które niekiedy wiążą się z gigantycznymi wręcz upustami. W krajach anglosaskich ruszają one już w drugi dzień świąt, a źródła tzw. „Boxing Day” według niektórych historykach biją w głębokim średniowieczu.
Założenie sklepu internetowego nie musi być trudne. 7 często zadawanych pytań i praktyczne rozwiązania.

Założenie sklepu internetowego nie musi być trudne. 7 często zadawanych pytań i praktyczne rozwiązania.

28/12/2021
Założenie sklepu internetowego nie musi być trudne. Obecnie stworzenie sklepu nie wymaga specjalistycznej wiedzy, a najważniejszym elementem jest nasz czas i chęć założenia nowego biznesu.
Jak wybrać domenę dla firmy, sklepu internetowego lub strony www? Często zadawane pytania i praktyczne porady.

Jak wybrać domenę dla firmy, sklepu internetowego lub strony www? Często zadawane pytania i praktyczne porady.

15/12/2021
Własna domena to nie tylko nazwa, ale także prawa do jej używania, historia, budowanie wartości. Dowiedz się, ile kosztuje domena, jak wybrać nazwę domeny, sprawdzić jej dostępność i jak ją zarejestrować.
Magia świąt i czas zakupów. Jak to się zaczęło?

Magia świąt i czas zakupów. Jak to się zaczęło?

06/12/2021
Świąteczne zwyczaje kształtowały się przez wieki. Ten, który dotyczy wręczania podarków stał się powszechny dopiero pod koniec XIX stulecia. Szybko jednak wprawił w ruch potężną machinę biznesowo-handlową, która z każdym rokiem toczy się coraz szybciej. Dowiedz się, jak to wszystko się zaczęło. Pobierz darmowe kolędy i zdjęcia do sklepu.
Stawki VAT w sklepie internetowym. VAT dla konsumentów, UE, EX, tabela stawek VAT.

Stawki VAT w sklepie internetowym. VAT dla konsumentów, UE, EX, tabela stawek VAT.

21/11/2021
Czym jest podatek VAT i jakiej wysokości się go stosuje? Od czego zależy stawka VAT przy transakcjach krajowych i zagranicznych? Czy jeden towar możemy, zależnie od okoliczności, sprzedać z różną stawką VAT? Postaramy się wytłumaczyć to w prosty sposób.
Co to jest SEO? Proste wyjaśnienie i odpowiedzi na 7 często zadawanych pytań.

Co to jest SEO? Proste wyjaśnienie i odpowiedzi na 7 często zadawanych pytań.

16/11/2021
Dowiedz się, co to jest SEO, skąd wzięła się nazwa i jakie najważniejsze czynniki wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Proste wyjaśnienie i skuteczne narzędzie do pozycjonowania sklepów i stron.
Kiedy jest Black Friday? Co oznacza? Kilka ciekawych faktów.

Kiedy jest Black Friday? Co oznacza? Kilka ciekawych faktów.

04/11/2021
Rozpoczęło się wielkie odliczanie. Do Black Friday pozostało już niewiele czasu. To wyjątkowy dzień dla sprzedawców i kupujących, jednak jak to zwykle bywa rozciągnie się na kilka dni. I choć tym razem rabaty mają być niższe niż w poprzednich latach, na zakupy – czy to w sklepach stacjonarnych, czy to w internecie – ostrzy sobie zęby ogromna rzesza Polaków.
Jak otworzyć sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż w sieci?

Jak otworzyć sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż w sieci?

28/10/2021
Polski rynek e-commerce należy do jednego z najdynamiczniej rozwijających się w Europie. Warto zatem pomyśleć nad założeniem własnego sklepu internetowego. Wbrew pozorom nie jest to trudne. Zobacz, jak krok po kroku otworzyć swój biznes online.
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. 12 sprawdzonych sposobów od SOTE.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. 12 sprawdzonych sposobów od SOTE.

11/10/2021
Zapoznaj się z wybranymi metodami zwiększenia sprzedaży w sklepie. Obejmują ogólny proces związany ze sprzedażą w internecie i dotarciem do nowych klientów. Poznaj 12 sprawdzonych sposobów, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Praktyczne porady, które możesz zacząć wprowadzać już dzisiaj.
Pozycjonowanie sklepu internetowego SOTESHOP. 30 elementów SEO.

Pozycjonowanie sklepu internetowego SOTESHOP. 30 elementów SEO.

12/11/2020
Poznaj 33 elementy SEO, które powinien posiadać sklep internetowy. Przedstawimy wybrane mechanizmy wspomagające pozycjonowanie sklepu internetowego. Oprogramowanie SOTESHOP posiada wiele elementów wspierających indeksowanie i pozycjonowanie sklepu. Techniczne elementy SEO każdego sklepu.
Czy moja reklama sklepu jest skuteczna? Reklama w Google i na Facebooku.

Czy moja reklama sklepu jest skuteczna? Reklama w Google i na Facebooku.

04/11/2020
Jest wiele metod oceniania skuteczności reklamy i składa się na to wiele parametrów, jednak jeden z elementów tej układanki jest szczególnie ważny - odpowiedź na pytanie: czy klient, składając zamówienie, wszedł do sklepu z reklamy?
Jak pozyskać klientów w sklepie internetowym?  7 najważniejszych kanałów wejść.

Jak pozyskać klientów w sklepie internetowym? 7 najważniejszych kanałów wejść.

27/05/2020
Kluczowym elementem zdobycia klientów w sklepie internetowym jest pozyskanie wejść na stronę. Zrozumienie, jakimi kanałami klienci docierają do sklepu, pozwoli na skuteczniejszą reklamę i lepszą optymalizację stron sklepu online. 7 głównych kanałów, dzięki którym pozyskujemy wejścia do sklepu internetowego.
Reklama sklepu internetowego. Jak zacząć? 9 pytań i odpowiedzi.

Reklama sklepu internetowego. Jak zacząć? 9 pytań i odpowiedzi.

15/01/2020
Reklamowanie sklepu internetowego trzeba zacząć od dobrego zrozumienia, jak działają reklamy na Facebooku i Google. Niezależnie od tego, czy robimy to sami, czy zlecamy reklamę zewnętrznej firmie, wiedza ta jest niezbędna, by skuteczniej się reklamować.
Pozycjonowanie i wyszukiwanie produktów. Dynamiczne strony SEO.

Pozycjonowanie i wyszukiwanie produktów. Dynamiczne strony SEO.

11/12/2019
Dodaliśmy nową funkcję wyszukiwania, dzięki której możesz szybko przygotować podstronę z dowolną grupą produktów, bez zmiany kategorii. Może to być np. strona zawierająca prezenty, produkty polecane itp. Dodatkowo dodaliśmy wsparcie pozycjonowania do generowanych podstron.
Karta produktu w sklepie internetowym. 4 najważniejsze obszary.

Karta produktu w sklepie internetowym. 4 najważniejsze obszary.

13/11/2019
Karta produktu jest jedną z najważniejszych stron sklepu internetowego. Coraz częściej jest to pierwsza strona, jaką widzi klient, wchodząc do sklepu z wyszukiwarki lub reklamy. Dlatego przygotowaliśmy nową kartę produktu, aby lepiej wspierać pozycjonowanie i skuteczność reklamy sklepu.
Jak sprawdzić reklamy konkurencji? Facebook Ad Library.

Jak sprawdzić reklamy konkurencji? Facebook Ad Library.

05/09/2019
Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku? Wystarczy wejść na stronę Facebook Ad Library i wpisać nazwę wybranej strony Facebook page. Facebook udostępnił serwis Ad Library kilka miesięcy temu i pozwala na wyszukiwanie wszystkich aktywnych i nieaktywnych reklam powiązanych z wybraną stroną w swojej sieci reklamowej na Facebook i Instagram.
Jak przygotować baner do sklepu? Tekst i przycisk CTA w banerze.

Jak przygotować baner do sklepu? Tekst i przycisk CTA w banerze.

22/08/2019
Baner w sklepie internetowym jest jednym z pierwszych elementów widocznych po wejściu na stronę główną. Ma on realny wpływ na to, czy ktoś zostanie na naszej stronie, czy ją opuści w ciągu kilku, kilkunastu sekund. Dlatego warto poświęcić mu uwagę i dobrze go przygotować. Lepszy baner to lepsza konwersja.