Sprzedaż internetowa

Blog SOTE o sklepach internetowych

Informacje o prowadzeniu sklepu internetowego i sprzedaży w internecie. Jak założyć sklep, jak zwiększyć sprzedaż online, optymalizacja seo, pozycjonowanie sklepu i ciekawe artykuły z branży e-commerce.

Magia świąt i czas zakupów. Jak to się zaczęło?

Magia świąt i czas zakupów. Jak to się zaczęło?

06/12/2021
Świąteczne zwyczaje kształtowały się przez wieki. Ten, który dotyczy wręczania podarków stał się powszechny dopiero pod koniec XIX stulecia. Szybko jednak wprawił w ruch potężną machinę biznesowo-handlową, która z każdym rokiem toczy się coraz szybciej. Dowiedz się, jak to wszystko się zaczęło. Pobierz darmowe kolędy i zdjęcia do sklepu.
Stawki VAT w sklepie internetowym. VAT dla konsumentów, UE, EX, tabela stawek VAT.

Stawki VAT w sklepie internetowym. VAT dla konsumentów, UE, EX, tabela stawek VAT.

21/11/2021
Czym jest podatek VAT i jakiej wysokości się go stosuje? Od czego zależy stawka VAT przy transakcjach krajowych i zagranicznych? Czy jeden towar możemy, zależnie od okoliczności, sprzedać z różną stawką VAT? Postaramy się wytłumaczyć to w prosty sposób.
Co to jest SEO? Proste wyjaśnienie i odpowiedzi na 7 często zadawanych pytań.

Co to jest SEO? Proste wyjaśnienie i odpowiedzi na 7 często zadawanych pytań.

16/11/2021
Dowiedz się, co to jest SEO, skąd wzięła się nazwa i jakie najważniejsze czynniki wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Proste wyjaśnienie i skuteczne narzędzie do pozycjonowania sklepów i stron.
Kiedy jest Black Friday? Co oznacza? Kilka ciekawych faktów.

Kiedy jest Black Friday? Co oznacza? Kilka ciekawych faktów.

04/11/2021
Rozpoczęło się wielkie odliczanie. Do Black Friday pozostało już niewiele czasu. To wyjątkowy dzień dla sprzedawców i kupujących, jednak jak to zwykle bywa rozciągnie się na kilka dni. I choć tym razem rabaty mają być niższe niż w poprzednich latach, na zakupy – czy to w sklepach stacjonarnych, czy to w internecie – ostrzy sobie zęby ogromna rzesza Polaków.
Jak otworzyć sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż w sieci?

Jak otworzyć sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż w sieci?

28/10/2021
Polski rynek e-commerce należy do jednego z najdynamiczniej rozwijających się w Europie. Warto zatem pomyśleć nad założeniem własnego sklepu internetowego. Wbrew pozorom nie jest to trudne. Zobacz, jak krok po kroku otworzyć swój biznes online.
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. 12 sprawdzonych sposobów od SOTE.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. 12 sprawdzonych sposobów od SOTE.

11/10/2021
Zapoznaj się z wybranymi metodami zwiększenia sprzedaży w sklepie. Obejmują ogólny proces związany ze sprzedażą w internecie i dotarciem do nowych klientów. Poznaj 12 sprawdzonych sposobów, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Praktyczne porady, które możesz zacząć wprowadzać już dzisiaj.
Pozycjonowanie sklepu internetowego SOTESHOP. 30 elementów SEO.

Pozycjonowanie sklepu internetowego SOTESHOP. 30 elementów SEO.

12/11/2020
Poznaj 33 elementy SEO, które powinien posiadać sklep internetowy. Przedstawimy wybrane mechanizmy wspomagające pozycjonowanie sklepu internetowego. Oprogramowanie SOTESHOP posiada wiele elementów wspierających indeksowanie i pozycjonowanie sklepu. Techniczne elementy SEO każdego sklepu.
Czy moja reklama sklepu jest skuteczna? Reklama w Google i na Facebooku.

Czy moja reklama sklepu jest skuteczna? Reklama w Google i na Facebooku.

04/11/2020
Jest wiele metod oceniania skuteczności reklamy i składa się na to wiele parametrów, jednak jeden z elementów tej układanki jest szczególnie ważny - odpowiedź na pytanie: czy klient, składając zamówienie, wszedł do sklepu z reklamy?
Jak pozyskać klientów w sklepie internetowym?  7 najważniejszych kanałów wejść.

Jak pozyskać klientów w sklepie internetowym? 7 najważniejszych kanałów wejść.

27/05/2020
Kluczowym elementem zdobycia klientów w sklepie internetowym jest pozyskanie wejść na stronę. Zrozumienie, jakimi kanałami klienci docierają do sklepu, pozwoli na skuteczniejszą reklamę i lepszą optymalizację stron sklepu online. 7 głównych kanałów, dzięki którym pozyskujemy wejścia do sklepu internetowego.
Reklama sklepu internetowego. Jak zacząć? 9 pytań i odpowiedzi.

Reklama sklepu internetowego. Jak zacząć? 9 pytań i odpowiedzi.

15/01/2020
Reklamowanie sklepu internetowego trzeba zacząć od dobrego zrozumienia, jak działają reklamy na Facebooku i Google. Niezależnie od tego, czy robimy to sami, czy zlecamy reklamę zewnętrznej firmie, wiedza ta jest niezbędna, by skuteczniej się reklamować.
Pozycjonowanie i wyszukiwanie produktów. Dynamiczne strony SEO.

Pozycjonowanie i wyszukiwanie produktów. Dynamiczne strony SEO.

11/12/2019
Dodaliśmy nową funkcję wyszukiwania, dzięki której możesz szybko przygotować podstronę z dowolną grupą produktów, bez zmiany kategorii. Może to być np. strona zawierająca prezenty, produkty polecane itp. Dodatkowo dodaliśmy wsparcie pozycjonowania do generowanych podstron.
Karta produktu w sklepie internetowym. 4 najważniejsze obszary.

Karta produktu w sklepie internetowym. 4 najważniejsze obszary.

13/11/2019
Karta produktu jest jedną z najważniejszych stron sklepu internetowego. Coraz częściej jest to pierwsza strona, jaką widzi klient, wchodząc do sklepu z wyszukiwarki lub reklamy. Dlatego przygotowaliśmy nową kartę produktu, aby lepiej wspierać pozycjonowanie i skuteczność reklamy sklepu.
Jak sprawdzić reklamy konkurencji? Facebook Ad Library.

Jak sprawdzić reklamy konkurencji? Facebook Ad Library.

05/09/2019
Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku? Wystarczy wejść na stronę Facebook Ad Library i wpisać nazwę wybranej strony Facebook page. Facebook udostępnił serwis Ad Library kilka miesięcy temu i pozwala na wyszukiwanie wszystkich aktywnych i nieaktywnych reklam powiązanych z wybraną stroną w swojej sieci reklamowej na Facebook i Instagram.
Jak przygotować baner do sklepu? Tekst i przycisk CTA w banerze.

Jak przygotować baner do sklepu? Tekst i przycisk CTA w banerze.

22/08/2019
Baner w sklepie internetowym jest jednym z pierwszych elementów widocznych po wejściu na stronę główną. Ma on realny wpływ na to, czy ktoś zostanie na naszej stronie, czy ją opuści w ciągu kilku, kilkunastu sekund. Dlatego warto poświęcić mu uwagę i dobrze go przygotować. Lepszy baner to lepsza konwersja.
Co to jest konwersja? Jaka powinna być w sklepie internetowym?

Co to jest konwersja? Jaka powinna być w sklepie internetowym?

01/08/2019
Najczęściej używanym odniesieniem konwersji w sklepie internetowym jest określenie, ile zamówień zostanie złożonych na 100 osób , które odwiedzą sklep internetowy. Jakie są konwersje w sklepie internetowym? Jaka jest średnia konwersja sklepu internetowego i jak ją poprawnie mierzyć?
Darmowe zdjęcia do sklepu internetowego, banerów i reklam.

Darmowe zdjęcia do sklepu internetowego, banerów i reklam.

17/07/2019
Bardzo często prowadząc sklep internetowy, potrzebujemy dobrych zdjęć, które przydają się do przygotowania wpisu na bloga, przygotowania reklamy, banerów lub do stworzenia wiadomości w mediach społecznościowych.
Sklep internetowy w Social Media. 10 podstawowych zasad.

Sklep internetowy w Social Media. 10 podstawowych zasad.

30/05/2019
Coraz więcej klientów sprzedawcy zyskują dzięki aktywności w mediach społecznościowych. Docierają do nich nie tylko z ofertą, ale dzielą się też swoją wiedzą i pomagają. To bardzo ważny element strategii firmy.
75% klientów wybiera czat online. Messenger Facebooka.

75% klientów wybiera czat online. Messenger Facebooka.

17/05/2019
Dodaj czat do swojego sklepu internetowego i zwiększ sprzedaż. Dzięki integracji z Messengerem Facebooka możesz dodać czat do swojego sklepu całkowicie za darmo.
Jak założyć piksel Facebooka? Skuteczna reklama w Social Media.

Jak założyć piksel Facebooka? Skuteczna reklama w Social Media.

07/05/2019
Jeśli chcesz reklamować się w mediach społecznościowych, zacznij od Piksela Facebooka (Facebook Pixel). Integracja z Pikselem jest dostępna w standardzie. Zaktualizuj sklep internetowy do wersji 7.5 i skutecznie reklamuj się w mediach społecznościowych.
Poradnik słownikowy SEO dla e-commerce

Poradnik słownikowy SEO dla e-commerce

25/03/2019
Bardzo często szukając informacji o pozycjonowaniu sklepu internetowego trafiamy na specjalistyczne słowa i wyrażenia, które mogą być niejasne np.: SEO, SEM, content marketing, konwersja, meta description, no follow, long-tail SEO itp. Postanowiliśmy odczarować świat pozycjonowania sklepu internetowego.