Remarketing i konwersja Google Adwords

Dodaj recenzję:
  • Ilość pobrań: 189
  • netto: 150,00 zł
  • Instalacja
  • Wymagania:

Aplikacja umożliwia dodanie do listy remarketingowej Adwords osób, które odwiedziły stronę sklepu. Dzięki niej administrator bez problemu z poziomu panelu doda kod remarketingowy do swojego sklepu internetowego. Gdy lista zapełni się użytkownikami, można ją wykorzystać w swojej kampanii Adwords.

Aplikacja wymaga włączonego modułu Google Analytics.

Remarketing dynamiczny Adwords

Aplikacja obsługuję remarketing dynamiczny adwords. W sklepie wyświetlają się kody dynamiczne:

  • na karcie produktu,
  • na liście kategorii, producenta i grup produktów,
  • na liście wyszukiwania,
  • w koszyku
  • po zamówieniu

Konwersja Adwords

Moduł obsługuje również skrypt dla konwersji. Po wklejeniu numeru konwersji, pojawa się ona na ostatniej stronie zamówienia, przekazując wartość zamówienia.

Konfiguracja modułu

Numer Tagu Google Adwords

Wklej numer XXXXXXXXX z kodu Adwords dla remarketingu. Znajdziesz go w Adwords -> Narzędzia -> Zarządzanie odbiorcami -> Utwórz listę remarketingową. Poniżej przykładowy kod:

Numer konwersji Adwords

Wklej numer YYYYYYYYYYYYYYYY z kodu Adwords dla konwersji. Znajdziesz go w Adwords -> Narzędzia -> Konwersja. Poniżej przykładowy kod: