Remarketing i konwersja Google Adwords

Dodaj recenzję:
  • Ilość pobrań: 229
  • netto: 150,00 zł
  • Instalacja
  • Wymagania:

Aplikacja umożliwia dodanie do listy remarketingowej Adwords osób, które odwiedziły stronę sklepu. Dzięki niej administrator bez problemu z poziomu panelu doda kod remarketingowy do swojego sklepu internetowego. Gdy lista zapełni się użytkownikami, można ją wykorzystać w swojej kampanii Adwords.

Aplikacja wymaga włączonego modułu Google Analytics.

Remarketing dynamiczny Adwords

Aplikacja obsługuję remarketing dynamiczny adwords. W sklepie wyświetlają się kody dynamiczne:

  • na karcie produktu,
  • na liście kategorii, producenta i grup produktów,
  • na liście wyszukiwania,
  • w koszyku
  • po zamówieniu

Konwersja Adwords

Moduł obsługuje również skrypt dla konwersji. Po wklejeniu numeru konwersji, pojawa się ona na ostatniej stronie zamówienia, przekazując wartość zamówienia.

Konfiguracja modułu

Numer Tagu Google Adwords i konfiguracja Remarketing w Google Adwords

  1. Narzędzia -> Zarządzanie odbiorcami (Remarketing)
  2. Dodaj Użytkowników witryny: Wpisz nazwę, członkowie grupy: Użytkownicy strony z określonymi tagami. Teraz formularz się rozwinie.
  3. Dodaj nowy tag np. o nazwie sklep -> Zapisz
  4. Teraz pojawi się możliwość pobrania kodów do Globalnego kodu witryny, gdzie jest Numer Google Adwords XXXXXXXXX oraz Fragment kodu zdarzenia, gdzie jest Numer konwersji Adwords YYYYYYYYYYYYYYYY Pobierz te 2 numery i wklej jest w odpowiednie miejsca do panelu sklepu SOTESHOP. Poniżej przykładowy kod tagu:
  5. Gotowe -> należy zaznaczyć wybrany Tag (w tym przypadku o nazwie sklep)
  6. Utwórz listę odbiorców.

Ustawianie konwersji w Adwords - Numer konwersji Adwords

Numer konwersji pojawia się również przy tworzeniu tagu dla listy odbiorców, można go również uzyskać w poniższy sposób:

  1. Adwords-> Narzędzia -> Konwersje
  2. Dodaj nową konwersję -> Wybierz witryna
  3. Utwórz działanie powodujące konwersję w witrynie: podaj nazwę, kategorię Zakup/Sprzedaż, Wartość: Zastosuj inną wartość do każdej konwersji -> Utwórz i kontynuuj
  4. Zainstaluj samodzielnie tag. Pojawi się możliwość pobrania kodów do Globalnego kodu witryny, gdzie jest Numer Google Adwords XXXXXXXXX oraz Fragment kodu zdarzenia, gdzie jest Numer konwersji Adwords YYYYYYYYYYYYYYYY