Aplikacja umożliwia dodanie do listy remarketingowej Adwords osób, które odwiedziły stronę sklepu. Dzięki niej administrator bez problemu z poziomu panelu doda kod remarketingowy do swojego sklepu internetowego. Gdy lista zapełni się użytkownikami, można ją wykorzystać w swojej kampanii Adwords.
Aplikacja wymaga włączonego modułu Google Analytics.
Remarketing dynamiczny Adwords
Aplikacja obsługuję remarketing dynamiczny adwords. W sklepie wyświetlają się kody dynamiczne:
- na karcie produktu,
- na liście kategorii, producenta i grup produktów,
- na liście wyszukiwania,
- w koszyku
- po zamówieniu
Konwersja Adwords
Moduł obsługuje również skrypt dla konwersji. Po wklejeniu numeru konwersji, pojawa się ona na ostatniej stronie zamówienia, przekazując wartość zamówienia.
Konfiguracja modułu

Numer Tagu Google Adwords i konfiguracja Remarketing w Google Adwords
- Narzędzia -> Zarządzanie odbiorcami (Remarketing)
- Dodaj Użytkowników witryny: Wpisz nazwę, członkowie grupy: Użytkownicy strony z określonymi tagami. Teraz formularz się rozwinie.
- Dodaj nowy tag np. o nazwie sklep -> Zapisz
- Teraz pojawi się możliwość pobrania kodów do Globalnego kodu witryny, gdzie jest Numer Google Adwords XXXXXXXXX oraz Fragment kodu zdarzenia, gdzie jest Numer konwersji Adwords YYYYYYYYYYYYYYYY Pobierz te 2 numery i wklej jest w odpowiednie miejsca do panelu sklepu SOTESHOP. Poniżej przykładowy kod tagu:
- Gotowe -> należy zaznaczyć wybrany Tag (w tym przypadku o nazwie sklep)
- Utwórz listę odbiorców.
Ustawianie konwersji w Adwords - Numer konwersji Adwords
Numer konwersji pojawia się również przy tworzeniu tagu dla listy odbiorców, można go również uzyskać w poniższy sposób:
- Adwords-> Narzędzia -> Konwersje
- Dodaj nową konwersję -> Wybierz witryna
- Utwórz działanie powodujące konwersję w witrynie: podaj nazwę, kategorię Zakup/Sprzedaż, Wartość: Zastosuj inną wartość do każdej konwersji -> Utwórz i kontynuuj
- Zainstaluj samodzielnie tag. Pojawi się możliwość pobrania kodów do Globalnego kodu witryny, gdzie jest Numer Google Adwords XXXXXXXXX oraz Fragment kodu zdarzenia, gdzie jest Numer konwersji Adwords YYYYYYYYYYYYYYYY