Content Security Policy. Bezpieczeństwo sklepu.

19/01/2021

Dodaliśmy obsługę Content Security Policy (CSP), pozwalającą na zwiększenie bezpieczeństwa sklepu internetowego.

Co to jest Content Security Policy?

Strony i sklepy internetowe często korzystają z różnych usług zewnętrznych np. czat online, Google Analytics, Facebook itd. CSP określa zasady, które zewnętrzne strony mogą wymieniać dane ze stroną lub sklepem.

Jak aktywować Content Security Policy w sklepie?

  1. Logujemy się do panelu sklepu.
  2. Wybieramy z menu Konfiguracja->Konfiguracja modułów->Bezpieczeństwo
  3. Zaznaczamy opcję “Włącz CSP” i zapisujemy.

Dodatkowe adresy

Jeśli korzystasz ze standardowej wersji i dodatków z WebStore, nie musisz nic dodatkowo definiować. Odpowiednie adresy automatycznie dodają się do konfiguracji.

Jeśli sklep zawiera własne integracje i odwołuje się do zewnętrznych zasobów np. skryptów JS, zdjęć itp. to odpowiednie adresy należy dodać do pola “Wyjątki CSP”.


Założ swój sklep internetowy SOTESHOP na 14 dni za darmo.
Sprawdź nową wersję sklepu SOTESHOP 8.

Załóż swój sklep

Powiązane strony

Jak założyć sklep internetowy -  kompleksowy poradnik.

Jak założyć sklep internetowy - kompleksowy poradnik.

28/10/2021
Jeśli jesteś właścicielem małej firmy lub chcesz rozpocząć działalność jako sprzedawca online, założenie sklepu internetowego może być dla Ciebie niezwykle opłacalne. W dobie rosnącego znaczenia e-commerce i coraz większej liczby zakupów dokonywanych przez internet, rynek jest bardzo konkurencyjny, ale jednocześnie pełen możliwości. W tym poradniku przedstawiamy kompleksowe wytyczne dotyczące założenia i prowadzenia sklepu internetowego, które pomogą Ci z sukcesem rozpocząć swoją przygodę z e-commerce.
Zadbaj o bezpieczeństwo sklepu

Zadbaj o bezpieczeństwo sklepu

09/12/2020
Chcąc zapewnić naszym klientom wyższy poziom bezpieczeństwa, przygotowaliśmy system “Bezpieczna wiadomość”. Pozwala on na wysyłanie zakodowanych wiadomości do SOTE w bardzo prosty sposób.
Łatwiejsze zamówienie z Google reCaptcha

Łatwiejsze zamówienie z Google reCaptcha

30/09/2020
Z Google reCaptcha Twoi klienci nie będą musieli wpisywać kodu z obrazka w procesie zamówienia, rejestracji, newsletterze i dodaniu recenzji. Łatwiejsze zamówienie to większa konwersja.