Jak założyć piksel Facebooka? Skuteczna reklama w Social Media.

07/05/2019

Jeśli chcesz reklamować się w mediach społecznościowych, zacznij od Piksela Facebooka (Facebook Pixel).

Integracja z Pikselem jest dostępna w standardzie. Zaktualizuj sklep do wersji 7.5 i skutecznie reklamuj się w mediach społecznościowych.

Piksel Facebooka zbiera informacje o odwiedzających Twój sklep, dzięki czemu możesz dokładnie definiować dla nich reklamy.

Reklama staje się tańsza, gdy wiesz, kto był, jest i kto może być Twoim klientem. Możesz kierować reklamę do tych, którzy kupili już w Twoim sklepie, tych, którzy zajrzeli na stronę sklepu, ale także do tych, którzy mają podobne zainteresowania, co Twoi klienci.

Jeśli nie reklamujesz się na Facebooku, również warto aktywować Piksel Facebooka, gdyż dane są zbierane od momentu instalacji i możesz je wykorzystać w przyszłości.


Założ swój sklep internetowy SOTESHOP na 14 dni za darmo.
Sprawdź nową wersję sklepu SOTESHOP 8.

Powiązane strony

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. 12 sprawdzonych sposobów od SOTE.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. 12 sprawdzonych sposobów od SOTE.

11/10/2021
Zapoznaj się z wybranymi metodami zwiększenia sprzedaży w sklepie. Obejmują ogólny proces związany ze sprzedażą w internecie i dotarciem do nowych klientów. Poznaj 12 sprawdzonych sposobów, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Praktyczne porady, które możesz zacząć wprowadzać już dzisiaj.
Reklama sklepu internetowego. Jak zacząć? 9 pytań i odpowiedzi.

Reklama sklepu internetowego. Jak zacząć? 9 pytań i odpowiedzi.

15/01/2020
Reklamowanie sklepu internetowego trzeba zacząć od dobrego zrozumienia, jak działają reklamy na Facebooku i Google. Niezależnie od tego, czy robimy to sami, czy zlecamy reklamę zewnętrznej firmie, wiedza ta jest niezbędna, by skuteczniej się reklamować.
Jak sprawdzić reklamy konkurencji? Facebook Ad Library.

Jak sprawdzić reklamy konkurencji? Facebook Ad Library.

05/09/2019
Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku? Wystarczy wejść na stronę Facebook Ad Library i wpisać nazwę wybranej strony Facebook page. Facebook udostępnił serwis Ad Library kilka miesięcy temu i pozwala na wyszukiwanie wszystkich aktywnych i nieaktywnych reklam powiązanych z wybraną stroną w swojej sieci reklamowej na Facebook i Instagram.