Zwroty produktów i reklamacje. Automatyzacja procesu obsługi.
25/01/2023
Obsługa zwrotów - nowa funkcja w SOTESHOP 8. Obejmuje automatyzację i ułatwienie procesu obsługi zwrotów i reklamacji, zarówno dla klientów, jak i dla sprzedawców. Uaktualnienia dostępne są w standardzie dla wszystkich wersji SOTESHOP 8. Zachęcamy do aktualizacji i wykorzystania nowych funkcji sklepu.

Opis najważniejszych funkcji modułu zwrotów:
- Organizacja procesu zwrotu i reklamacji dla sprzedawanych produktów
- Statusy zwrotów i reklamacji.
- Wyliczanie kwot zwrotów.
- Generowanie pliku PDF zawierającego informacje o zwrocie lub reklamacji.
- Możliwość wykluczania produktów ze zwrotów.
- Ograniczenie czasu zwrotu produktów.
- Edycja treści komunikatów towarzysząca procesowi zwrotów i reklamacji.
Dowiedz się, jak skonfigurować zwroty w SOTESHOP 8: Zwroty i reklamacje produktów
Założ swój sklep internetowy SOTESHOP na 14 dni za darmo.
Sprawdź nową wersję sklepu SOTESHOP 8.
Załóż swój sklep
Powiązane strony
Polecane artykuły na blogu
24/01/2023
Nowe prawo, które weszło w życie w Polsce 1 stycznia 2023 r., wymaga nie tylko historii cen produktów, ale także odpowiedniego oznaczania recenzji dodawanych przez klientów. Recenzje potwierdzone zakupem muszą być specjalnie oznaczone. Zaktualizuj sklep i dostosuj sklep do wymogów prawnych.
10/01/2023
Przygotowaliśmy nową aktualizację historii cen, która dostosowuje sklep internetowy SOTESHOP do zmian, jakie weszły w życie 1 stycznia 2023 roku. M.in. dochodzi opcja odrębnego pokazania na karcie produktu najniższej ceny w ciągu 30 dni przed obniżką, zaawansowana obsługa rabatów i dodatkowa konfiguracja.
19/01/2023
Ukazała się nowa wersja SOTESHOP 8.1.5. Od poprzedniej aktualizacji wprowadziliśmy łącznie 44 usprawnienia, w tym zmiany w historii cen, recenzji, rabatów i dostosowaniu sklepu do dyrektywy Omnibus, obowiązującej od 1 stycznia 2023 r., usprawnienia w integracji z dostawami DPD i wiele innych.