Wykorzystaj Asystenta AI, który pomoże Twoim klientom w zakupach. Dzięki sztucznej inteligencji i Asystentowi klienci otrzymują natychmiastową pomoc i odpowiedzi na temat wybranego produktu. Asystent odpowie także na pytania dotyczące sklepu i poleci odpowiednie strony WWW i posty bloga.
SOTESHOP. Chat AI - zobacz jak włączyć Asystenta AI w swoim sklepie.
Wymagane zasilenie konta OpenAI min. 10 USD, zalecane 20 USD
W panelu administracyjnym przejdź do Aplikacje → Chat AI
Avatar będzie wyświetlany na przycisku czatu.
Informacja pokazująca się podczas rozmowy nad wiadomościami asystenta.
Informacja doklejana na koniec wiadomości powitalnej asystenta.
Ile pytań może zadać klient na czacie zanim wyświetli mu się informacja o tym, aby skontaktował się ze sprzedawcą w formie pytania do sprzedawcy.
Do działania pytania do sprzedawcy wymagane jest włączenie modułu Produkt FAQ.
Asystent AI będzie dostępny na wszystkich stronach sklepu.
Opcja dostępna w ramach SOTE AI Pro.
Informacje zwarte w tym opisie, będą dodatkowo uwzględniane w rozmowach dla danego produktu. Treść ta nie pojawia się na karcie produktu i jest wykorzystywana tylko dla SOTE AI.
Mogą to być informacje:Na karcie produktu pojawi się przycisk z nazwą twojego asystenta AI.
Po kliknięciu go, pojawi się czat, za pomocą którego klient może zadawać pytania na temat produktu.
Na wszystkich stronach sklepu pojawi się ikonka Asystenta AI, w miejscu ustalonym w konfiguracji.
Po kliknięciu ikonki, pojawi się czat, za pomocą którego klient może zadawać pytania na temat konkretnego produktu lub innych informacji o sklepie.
Chat AI może polecić klientowi produkty oraz linki do konkretnych stron WWW i postów bloga twojego sklepu.
Klient ma możliwość wysłania zapytania do sprzedawcy klikając przycisk Zapytaj sprzedawcę.
Do działania pytania do sprzedawcy wymagane jest włączenie modułu Produkt FAQ.
Wyszukiwanie AI jest również dostępne jako dodatkowa funkcja w Chat AI. Umożliwia ono wyszukiwanie produktów podczas rozmowy z asystentem AI. Funkcja wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby zasugerować produkty z całej oferty.
Zobacz Jak włączyć wyszukiwanie AI.
Wyszukiwanie będzie dostępne poprzez rozmowę z Asystentem AI, po kliknięciu przycisku Wyszukiwanie produktów z AI.
Jest możliwość, aby Asystent AI proponował klientom skorzystanie z kodu rabatowego. Jeśli na czacie zapytamy o rabat lub lepszą cenę, Asystent AI znajdzie najlepszy aktywny rabat i zaproponuje zniżkę.
Asystent AI bierze pod uwagę parametry rabatu, czyli datę ważności, limit użyć i ograniczenia do danych kategorii i producentów.
Asystent AI, zapytany o rabat lub niższą cenę, zaproponuje użycie kodu rabatowego.