Chat AI - czat z wirtualnym asystentem

Wykorzystaj Asystenta AI, który pomoże Twoim klientom w zakupach. Dzięki sztucznej inteligencji i Asystentowi klienci otrzymują natychmiastową pomoc i odpowiedzi na temat wybranego produktu.

Spis treści


Wymagane zasilenie konta OpenAI min. 10 USD, zalecane 20 USD

W panelu administracyjnym przejdź do AplikacjeChat AI Ikona modułu Cha AI

Konfiguracja

  1. Przejdź do Konfiguracja, Konfiguracja Chat AI
  2. Zaznacz Aktywuj,
  3. Wybierz avatar lub Wgraj własny avatar,

    Avatar będzie wyświetlany na przycisku czatu.

  4. Wpisz Nazwę asystenta,

    Informacja pokazująca się podczas rozmowy nad wiadomościami asystenta.

  5. Wpisz Wiadomość powitalną na czacie,

    Informacja doklejana na koniec wiadomości powitalnej asystenta.

  6. Wybierz Maksymalną ilość pytań,

    Ile pytań może zadać klient na czacie zanim wyświetli mu się informacja o tym, aby skontaktował się ze sprzedawcą w formie pytania do sprzedawcy.

    Do działania pytania do sprzedawcy wymagane jest włączenie modułu Produkt FAQ.

  7. Zaznacz Sugeruj produkty w odpowiedziach,

    W przypadku gdy czat nie może udzielić poprawnej odpowiedzi, wyświetla sugerowane produkty z oferty.

    Polecanie produktów może wydłużać czas odpowiedzi AI.

    Do działania tej funkcji, wymagany jest eksport danych do SOTE AI

  8. Wybierz Maks. ilość sugerowanych produktów,

    Ograniczenie w ilości wyświetlanych sugerowanych produktów.

  9. Wpisz Dane dla AI,

    Dodatkowe informacje w bazie wiedzy AI, wykorzystywane w trakcie udzielania odpowiedzi.

    Mogą to być informacje:
    • Czas otwarcia sklepu stacjonarnego
    • Platności
    • Dostawy
    • Promocje
    • Inne dodatkowe informacje związane ze sprzedażą w sklepie.
  10. Naciśnij przycisk Zapisz.

Dodatkowe informacje o produkcie

  1. Przejdź do edycji produktu → Dane AI, Pole edcycji opisu dla AI produktu
  2. Wpisz Opis dla AI

    Informacje zwarte w tym opisie, będą dodatkowo uwzględniane w rozmowach dla danego produktu. Treść ta nie pojawia się na karcie produktu i jest wykorzystywana tylko dla SOTE AI.

    Mogą to być informacje:
    • Specjalistyczne parametry
    • Dodatkowa wiedza na temat produkt lub kategorii
    • Inne dodatkowe informacje związane z produktem.
  3. Naciśnij przycisk Zapisz.

Lista czatów

  1. Przejdź do zakładki Lista, Lista czatów SOTE Chat AI
  2. Przejdź do podglądu danego czatu. Podgląd całego czatu

Prezentacja Chat AI w produkcie

Na karcie produktu pojawi się przycisk Zapytaj Asystenta AI o produkt.

Przycisk asystenta na karcie produktu

Po kliknięciu go, pojawi się czat, za pomocą którego klient może zadawać pytania na temat produktu.

Czat z asystentem AI

Klient ma możliwość wysłania zapytania do sprzedawcy klikając przycisk Zapytaj sprzedawcę.

Zapytanie do sprzedawcy

Do działania pytania do sprzedawcy wymagane jest włączenie modułu Produkt FAQ.

Proponowanie kodów rabatowych

Jest możliwość, aby Asystent AI proponował klientom skorzystanie z kodu rabatowego. Jeśli na czacie zapytamy o rabat lub lepszą cenę, Asystent AI znajdzie najlepszy aktywny rabat i zaproponuje zniżkę.

  1. Przejdź do SprzedażRabatyKonfiguracja, Konfiguracja rabatów w sklepie
  2. Zaznacz Włącz kody rabatowe,
  3. Naciśnij przycisk Zapisz.
  4. Przejdź do zakładki Kody rabatowe,
  5. Dodaj nowy kod rabatowy, zaznaczając opcję Dodaj rabat dla Chat AI

    Asystent AI bierze pod uwagę parametry rabatu, czyli datę ważności, limit użyć i ograniczenia do danych kategorii i producentów.

    Dodawanie kodu rabatowego dla Chat AI

Asystent AI, zapytany o rabat lub niższą cenę, zaproponuje użycie kodu rabatowego.

Asystent proponujący rabat klientowi na czacie

Powiązane dokumentacje

SOTE YouTube

Bądź na bieżąco z nowościami programu SOTESHOP. Subskrybuj kanał SOTE na YouTube.

Polecane artykuły na blogu

Asystent AI zaproponuje rabat i lepszą cenę produktu. Sprzedawaj więcej z AI.

02/07/2024
Rabaty to dobry sposób na zachęcenie klientów do zakupów. Można je znaleźć w formie kodów rabatowych w materiałach promocyjnych lub otrzymać zniżkę bezpośrednio od sprzedawcy. Jednak co w sytuacji, kiedy klient rozmawia z Asystentem AI, czy też otrzyma rabat? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak działa udzielanie automatycznych rabatów przez Chat AI w SOTESHOP.

Asystent AI nie tylko odpowie na pytania, ale także poleci produkty.

26/06/2024
W zeszłym tygodniu uruchomiliśmy Chat AI, który pozwala na rozmowę z Asystentem AI i pomaga w zakupach. Teraz wprowadzamy kolejną funkcję, która pozwala wyszukiwać i rekomendować produkty z wykorzystaniem AI w trakcie rozmowy. Jako pierwsza firma w Polsce i jedna z pierwszych na świecie, oferujemy tego typu gotowe rozwiązanie w oprogramowaniu do prowadzenia sklepu internetowego. Sprawdź Chat AI i wyprzedź konkurencję o lata świetlne.

Chat i Asystent AI w SOTESHOP. Rewolucja AI w obsłudze klienta.

19/06/2024
Mamy dla naszych klientów bardzo dobrą wiadomość i nowe rewolucyjne rozwiązanie, wykorzystujące sztuczną inteligencję: Chat AI. Dzięki temu rozwiązaniu, klienci sklepu będą mogli porozmawiać z Asystentem AI, ktory udzieli im informacji o produkcie i pomoże podjąć decyzję o zakupie. Nowa funkcja Chat AI dostępna jest w ramach SOTE AI PRO.

Często zadawane pytania na karcie produktu. Generowanie odpowiedzi z SOTE AI i GPT 4o.

28/05/2024
Mamy dla naszych klientów podwójną niespodziankę. Pierwsza to nowy element na karcie: "Pytania do produktu", który pozwala na prezentację często zadawanych pytań i odpowiedzi z możliwością dodawania pytań przez klientów. Druga to wsparcie sztucznej inteligencji przy udzielaniu odpowiedzi przez sprzedawcę w panelu sklepu, dzięki usłudze SOTE AI. Wystarczy jedno kliknięcie i sztuczna inteligencja odpowie na zadane pytanie. Wypróbuj nowe funkcje SOTESHOP.