75% klientów wybiera czat online. Messenger Facebooka.
17/05/2019
Dodaj czat do swojego sklepu internetowego i zwiększ sprzedaż. Dzięki integracji z Messengerem Facebooka możesz dodać czat do swojego sklepu całkowicie za darmo.
Czy wiesz, że:
- 75% klientów woli kontaktować się przez czat online?
- 44% klientów twierdzi, że jedną z najważniejszych funkcji, jaką może zaoferować sklep, jest możliwość rozmowy z realną osobą, która odpowie na pytania w trakcie zakupów?
- 51% klientów oczekuje kontaktu online 24/7?
- 38% przedsiębiorców uważa, że ich klienci uznają gotowe szablonowe odpowiedzi za frustrujące?
- 53% klientów decyduje się na opuszczenie strony internetowej, jeśli nie znajduje szybko odpowiedzi na swoje pytania?
żródło: https://techjury.net/stats-about/live-chat/
Aplikacja Messenger Facebooka
Aplikacja integruje sklep z komunikatorem Messenger Facebooka, dzięki czemu możesz prowadzić rozmowy z klientami odwiedzającymi stronę sklepu i pomóc im w zakupach.
- Jeśli chcesz lepiej wykorzystać funkcje reklamowe i statystyki Facebooka, aktywuj Piksel Facebooka,
- Jeśli korzystasz z Messengera Facebooka możesz kierować osobne reklamy do wszystkich, którzy rozmawiali na czacie.
Pobierz dodatek: Messenger Facebooka

Założ swój sklep internetowy SOTESHOP na 14 dni za darmo.
Sprawdź nową wersję sklepu SOTESHOP 8.
Powiązane strony
Polecane artykuły na blogu
05/09/2019
Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku? Wystarczy wejść na stronę Facebook Ad Library i wpisać nazwę wybranej strony Facebook page. Facebook udostępnił serwis Ad Library kilka miesięcy temu i pozwala na wyszukiwanie wszystkich aktywnych i nieaktywnych reklam powiązanych z wybraną stroną w swojej sieci reklamowej na Facebook i Instagram.
15/01/2020
Reklamowanie sklepu internetowego trzeba zacząć od dobrego zrozumienia, jak działają reklamy na Facebooku i Google. Niezależnie od tego, czy robimy to sami, czy zlecamy reklamę zewnętrznej firmie, wiedza ta jest niezbędna, by skuteczniej się reklamować.
30/05/2019
Coraz więcej klientów sprzedawcy zyskują dzięki aktywności w mediach społecznościowych. Docierają do nich nie tylko z ofertą, ale dzielą się też swoją wiedzą i pomagają. To bardzo ważny element strategii firmy.