Nowe recenzje w sklepie. Lepsza prezentacja, łatwiejsze dodanie recenzji i skuteczniejsze SEO.

27/07/2023

Recenzje odgrywają kluczową rolę w sklepie internetowym i mogą mieć znaczący wpływ na sprzedaż i oglądalność strony. Dlatego przygotowaliśmy nową wersję recenzji w sklepie internetowym SOTESHOP, aby maksymalnie uprościć dodawanie recenzji i jak najlepiej zaprezentować dodane opinie dla nowych klientów.

Recenzje w sklepie internetowym

Nowe funkcje recenzji

Aktualizacja recenzji pozwala na lepsze zaprezentowanie recenzji dla klientów i łatwiejsze ich dodawanie. Poniżej aktualna lista funkcji recenzji w sklepie internetowym SOTESHOP:

  • Recenzje pokazywane od razu na stronie, bez przełączania zakładek, lepsze SEO. Nowe
  • Możliwość wyboru prezentacji recenzji na karcie produktu. Nowe
  • Zestawienie ocen recenzji. Nowe
  • Filtrowanie recenzji po ocenie i recenzji potwierdzonych zakupem. Nowe
  • Pokazanie średniej oceny. Nowe
  • Dodatkowa opcja dodania recenzji pod opisem. Nowe
  • Dodanie recenzji z karty produktu
  • Moderacja przez administratora sklepu
  • Pokazanie recenzji na stronie tylko dla osoby dodającej, do czasu potwierdzenia.
  • Automatyczne wysyłanie linków do dodania recenzji po złożeniu zamówienia.
  • Recenzje potwierdzone zakupem.
  • Wyróżnienie wybranych recenzji.

Recenzje i korzyści

Lista wybranych korzyści związanych z wykorzystywaniem recenzji klientów w sklepie internetowym:

  • Recenzje pozostawione przez wcześniejszych klientów działają jako "społeczne dowody" na jakość produktów i usług oferowanych przez sklep. Pozytywne recenzje mogą zwiększyć zaufanie potencjalnych klientów, co może przekonać ich do zakupu.
  • Klienci często czytają recenzje, aby dowiedzieć się, jakie doświadczenia mieli inni użytkownicy z danym produktem. Pozytywne opinie mogą zachęcić do zakupu, a negatywne mogą ostrzec przed potencjalnymi problemami, pomagając w podejmowaniu bardziej przemyślanych decyzji.
  • Recenzje, szczególnie te zawierające długie i unikalne opisy produktów, mogą wpływać na pozycje w wynikach wyszukiwania. Wyszukiwarki lubią treści generowane przez użytkowników, które dostarczają cennych informacji i pomagają ocenić jakość produktów.
  • Klienci, którzy zostawiają pozytywne recenzje po zrealizowanym zakupie, mogą być bardziej skłonni wrócić do sklepu i dokonać kolejnych zakupów. Pozytywne doświadczenia klientów zachęcają do lojalności.
  • Negatywne recenzje mogą dostarczyć informacji zwrotnej sprzedawcom i właścicielom sklepu na temat potencjalnych problemów z produktem lub usługą. Pozwala to na szybką reakcję i wprowadzenie niezbędnych zmian, aby poprawić jakość oferowanych produktów lub usług.
  • Odpowiadanie na recenzje, zarówno pozytywne, jak i negatywne, pokazuje zaangażowanie sklepu w obsługę klienta. Udzielanie odpowiedzi na pytania i rozwiązywanie problemów klientów może zbudować pozytywny wizerunek firmy i zachęcić do większej interakcji z klientami.

Aktualizacja recenzji i konfiguracja

Nowe funkcje recenzji dostępne są w standardzie i wystarczy zaktualizować sklep do najnowszej wersji. Jeśli po aktualizacji chcemy zmienić prezentację recenzji na karcie produktu, należy wejść do panelu , kliknąć Aplikacje, Prezentacja produktów i w sekcji Prezentacja wybrać odpowiednią wartość elementu Prezentacja recenzji:

  • Wyświetl w zakładce - recenzje pokażą się w zakładce, tak jak do tej pory.
  • Wyświetl pod opisem - recenzje pokażą się pod opisem produkku, przed zakładkami np. z polecanymi produktami
  • Wyświetl pod zakładkami - recenzje pokażą się na dole strony, pod zakładkami.

Zalecana opcja: Wyświetl pod opisem.


Założ swój sklep internetowy SOTESHOP na 14 dni za darmo.
Sprawdź nową wersję sklepu SOTESHOP 8.

Załóż swój sklep

Powiązane strony

Polecane artykuły na blogu

Duże korzyści dla SEO i pozycjonowania z dodatkowej wersji językowej.

27/06/2023
Dodanie nowej wersji językowej pozwala, nie tylko na dotarcie do nowych klientów na terenie Polski i sprzedaż zagraniczną, ale ma także realne korzyści dla SEO i pozycjonowania całego sklepu. To jedna z najprostszych i najszybszych metod dodania wartości SEO do całego sklepu internetowego, także w wersji polskiej.

Tłumaczenia z AI aż o 97% taniej. Opisy produktów, kategorie, teksty.

21/06/2023
Wprowadziliśmy nowatorską usługę tłumaczenia opisów produktów, kategorii i tekstów w oparciu o system sztucznej inteligencji OpenAI, na którym oparty jest także Chat GPT. Tłumaczenia wykonywane są aktualnie na 12 języków obsługiwanych w SOTESHOP, ale można dodać także nowe. Koszt tłumaczeń z AI jest aż o 97% niższy od standardowego tłumaczenia, do tego dochodzi bardzo krótki czas realizacji. Warto wykorzystać AI, żeby pracowało dla nas.

Wersja włoska sklepu internetowego SOTESHOP. Aktualizacja tłumaczeń z Open AI (Chat GPT).

26/07/2023
Dodaliśmy do sklepu internetowego SOTESHOP aktualizację wersji włoskiej. Tłumaczenia w nowej wersji zostały uzupełnione dzięki sztucznej inteligencji Open AI (Chat GPT). Wystarczy zaktualizować sklep, brakujące tłumaczenia systemowe uzupełnią się automatycznie. Dodatkowo oferujemy tłumaczenia całego asortymentu na język włoski z użyciem AI.