Content marketing

content marketing «w zakresie ograniczonym do Internetu: strategia organizacji treści serwisu WWW uwzględniająca działania SEO oraz tworzenie różnogatunkowych treści przeznaczone dla określonej grupy docelowej potencjalnych klientów». Content marketing to tzw. marketing treści, którego zadaniem jest stworzenie silnych więzi z użytkownikami (odbiorcami, klientami). Dobrą praktyką w tym typie kontaktu z użytkownikami Internetu jest publikowanie wiarygodnych treści, takich, które wypełniają lukę informacyjną, a zatem materiałów przez nich poszukiwanych. 

Gatunki contentmarketingowe

Gatunki tekstowe

  • e-mail newsletter,
  • blog firmowy,
  • poradniki,
  • artykuły eksperckie,
  • raporty branżowe,
  • wywiady,
  • recenzje,
  • posty w mediach społecznościowych.

Gatunki audiowizualne, wizualne, audialne

  • videoblog,
  • film na kanale YouTube, 
  • tweet z materiałem wideo,
  • infonografika,
  • tabela z danymi,
  • podcast.

źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing, https://en.wikipedia.org/wiki/Content_marketing 

Wprowadzenie do marketingu treści

W jaki sposób zorganizować strategię? Podcast z wprowadzeniem do firmowego content marketingu. Zaplanuj content marketing, który odmieni Twoją firmę (TOFU).

Contentmarketingowa przemyślana strategia 2022/2023

Przełom 2022 i 2023 roku, w języku angielskim z wykorzystaniem ikonografik. How CONTENT MARKETING will work from Jan 1st.

Bibliografia

Powiązane hasła

pozycjonowanie «jedno z działań marketingowych w ramach SEO/SEM mające na celu osiągnięcie widoczności serwisu WWW, stron WWW przez wyszukiwarki internetowe poprzez dostosowanie kodu źródłowego strony do zmieniających się w czasie algorytmów wyszukiwarek internetowych». Pozycjonowanie widoczności serwisów, stron WWW mieści się z zakresie działań programistycznych, które są nastawione na optymalizację zawartości, struktury, kompozycji i treści strony internetowej. Tak rozumiane pozycjonowanie różni się od pozycjonowania związanego ściśle z działaniami marketingowymi nastawionymi na kształtowanie obrazu, prezentację i widoczność produktów, marki, firmy itp., zwykle na tle działań marketingowych konkurencji występującej na tym samym rynku.
remarketing «typ marketingu internetowego mający na celu przedstawienie informacji o ofercie, reklamy użytkownikom wcześniej odwiedzającym już daną stronę WWW».
SEM z angielskiego skrót od Search Engine Marketing «ogół działań marketingowych (kampanie reklamowe, linki sponsorowane, pozycjonowanie, optymalizacja stron WWW) rozłożonych w czasie mających na celu osiągnięcie widoczności serwisu WWW, stron WWW przez wyszukiwarki internetowe». Na SEM składają się m.in. działania marketingowe związane z pozycjonowaniem i optymalizacją stron WWW wraz z kampaniami rekalmowymi w sieci. Strategia SEM jest prowadzona zwykle dwutorowo. Po pierwsze działania zmierzają do jak najlepszego wypozycjonowania stron, serwisu, e-sklepu itp. (zob. SEO), po drugie zaś wprowadza się akcje promocyjne, kampanie tematyczne itp. (ogół działań PPC, czyli Pay Per Click). Dobrze przygotowane aktywności SEM zwiększają konwersję.
SEO z angielskiego skrót od Search Engine Optimization «pozycjonowanie stron WWW dla wyszukiwarek sieciowych». Działanie marketingowe i programistyczne nastawione na optymalizację zawartości, struktury, kompozycji i treści strony internetowej (content). Dobrze rozumiane SEO wymaga podczas opracowywania strony, serwisu itp. zwiększenia liczby linkowania wewnętrznego i linkowania zewnętrznego w celu osiągnięcia sukcesu w zakresie widoczności i wartościowania serwisu WWW przez wyszukiwarki internetowe. SEO to także wszelkie działania wykorzystujące wiedzę o jakości i wartości strony głównej i podstron serwisu WWW, których założeniem jest wzbudzenie zainteresowania potencjalnego odbiorcy (np. klienta w e-commerce), by tym samym uzyskać wysoki stopień konwersji.
Kategorie: SEO i pozycjonowanie
Wybierz literę od której zaczyna się hasło.

Załóż swój sklep internetowy SOTESHOP na 14 dni za darmo.
Sprawdź nową wersję sklepu SOTESHOP 8.

Załóż swój sklep